بودجه هنگفت سریال جنگ ستارگان آندور در گزارشی جدید فاش شد

در افق فوری تر، نمایش تلویزیونی جنگ ستارگان Ahsoka در ماه آگوست در دیزنی پلاس پخش می شود. نمایش دیگری، The Acolyte، کمی دیرتر می آید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

وقتی صحبت از فیلم های جنگ ستارگان می شود، دیزنی به تازگی تاریخ اکران تعدادی از فیلم های آینده را اعلام کرده است.

گفته می شود مجموعه تلویزیونی Disney+ Star Wars Andor بودجه هنگفتی دارد و تونی گیلروی، سازنده و مجری برنامه می گوید که این سریال توجیه شده است زیرا این سریال نمی تواند ارزان ساخته شود.

دیگو لونا در آندور در نقش شخصیت اصلی، کاسیان آندور بازی می کند. همچنین کایل سولر، استلان اسکارسگارد، ژنویو اوریلی و آنتون لسر از بازیگران این فیلم می‌باشند.

گیلروی گفت: “اکنون بسیاری از مردم پاهایشان سرد است و شما نمی توانید این نمایش را ارزان انجام دهید.” “من از این واکنش خیلی راحت شدم زیرا ما این کار بزرگ و مبهم را انجام می دادیم و می دانستیم که دیوانه کننده است. مثلاً” آیا این خیلی زیاد است؟ هیچ گروه متمرکز یا جلسات آزمایشی وجود نداشت، حالا اگر بتوانیم فرود را نگه داریم و قوی بیرون بیاییم خوب است.»

این برنامه تلویزیونی پیش درآمدی برای فیلم Rogue One است که گیلروی آن را نیز نوشته است. فصل 2 رویدادها را به جایی که Rogue One شروع کرد برمی گرداند.

بخوانید  نقد و بررسی فیلم آتنا (آتنا) - زومجی

Andor برای فصل دوم و آخر بازمی گردد که قرار است در آگوست 2024 منتشر شود. اما با توقف تولید به دلیل اعتصاب نویسندگان، این ممکن است تغییر کند.

با توجه هالیوود ریپورترآندور هزینه تولید این نمایش 250 میلیون دلار بود. 12 قسمت در فصل 1 وجود داشت که به 20 میلیون دلار در هر قسمت کاهش می یابد. داستان مشخص نیست که آیا ۲۵۰ میلیون دلار بودجه فصل اول بوده است یا هر دو.

در هر صورت، این عدد بزرگی است و گیلروی گفت که تیمش “خوش شانس” بوده است. این به این دلیل است که دیزنی در زمان «هشت طلایی» معاملات تلویزیونی، زمانی که شرکت‌هایی مانند دیزنی و دیگران بودجه‌های کلانی برای تولید محتوا خرج می‌کردند، نمایش را سبز کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر