صرفه جویی زیادی در پیش خرید Remnant 2 برای رایانه شخصی

پیش‌سفارش بازی تیراندازی سوم شخص Remnant 2 در بازی Green Man Gaming به 41 دلار کاهش یافته است. برای بهره مندی از تخفیف کافی است یک حساب کاربری رایگان GMG XP ایجاد کنید. اعضای GMG XP با هر خریدی که از طریق Green Man Gaming انجام می دهند امتیاز کسب می کنند. امتیازهای کسب شده از مزایای باز کردن قفل مانند بازی‌های رایگان، اعتبار فروشگاه، و پیشنهادهای ویژه مانند تخفیف پیش‌سفارش Remnant 2.

همه پیش‌سفارش‌ها شامل دسترسی زودهنگام به شخصیت تفنگ‌دار از Remnant 2 است. مزایای اضافی مانند محتوای قابل دانلود رایگان و دسترسی قبل از راه‌اندازی بازی نیز بسته به نسخه بازی خریداری شده در دسترس است. اگر کنجکاو هستید، تصویر زیر را بررسی کنید تا هر نسخه شامل چه مواردی باشد. تمامی کلیدهای بازی و DLC از طریق Steam قابل بازخرید هستند.

شرحی ارائه نشده است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

با توجه به تخفیف ویژه، می توانید پیش خرید کنید 2 نسخه استاندارد باقی مانده است برای 41 دلار (معمولا 50 دلار)، نسخه لوکس برای 49.19 دلار (معمولا 60 دلار)، یا نسخه نهایی برای 57.39 دلار (به جای 70 دلار).

در مورد بازی‌های RPG اکشن Souls، پیش‌سفارش‌های Lords of the Fallen نیز تا ۲۵ درصد برای اعضای GMG XP کاهش می‌یابد.

Remnant 2 مانند نسخه قبلی خود، Remnant: From the Ashes، یک تیرانداز آنلاین و ترکیبی RPG است که از ژانرهای Souls و Roguelike الهام گرفته است. بازیکنان می‌توانند با هم متحد شوند و سیاه‌چال‌های تصادفی‌سازی‌شده، گروه‌های جنگی موجودات را کاوش کنند و برای شخصی‌سازی شخصیت‌شان غارت پیدا کنند.

بخوانید  موزیک ویدیو تلاش هریسون فورد برای حل معمای مقبره در ایندیانا جونز 5

می‌توانید در آخرین پیش‌نمایش Remnant 2 اطلاعات بیشتری درباره این بازی پیدا کنید. این بازی در تاریخ 25 جولای برای رایانه‌های شخصی، PS5 و Xbox Series X|S عرضه می‌شود.