رونمایی از پوسته اژدهای Dojima برای بازی Like a Dragon: Ishin

تریلر جدید منتشر شده از بازی Like a Dragon: Ishin یک پوسته جذاب را برای Sakumoto Ryoma شخصیت اصلی بازی به نمایش می گذارد.این پوسته Dragon of Dojima نام دارد و به بازیکنان اجازه می دهد در نقش Kiryu Kazuma شخصیت اصلی سریال Yakuza بازی کنند. صاحبان نسخه دیجیتال لوکس بازی به این بازی دسترسی خواهند داشت.

ویدیوها را در یوتیوب تماشا کنید

پوسته جدید Like a Dragon: Ishin به بازیکنان اجازه می دهد تا این کار را به عنوان Kiryu Kazuma تجربه کنند.

لازم به ذکر است که اژدهای دوجیما تنها یک پوسته است و با اعمال آن هیچ تغییری در گیم پلی ایجاد نخواهد شد. این پوسته تنها برای سرگرمی بازیکنان برای تجربه Like a Dragon: Ishin با ظاهر Kiryu، شخصیت اصلی محبوب سری Yakuza منتشر خواهد شد.

بازی! مثل یک اژدها: ایشین با روز مارس 2 (21 فوریه) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس و رایانه شخصی در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، مشخصات سیستم مورد نیاز نسخه PC این اثر توسط استودیو Rio Ga Gotoko منتشر شده است و بازی به 60 گیگابایت فضای خالی نیاز دارد.

قرار است شاهد حضورهای افتخاری جالبی در Like a Dragon: Ishin در قالب کارت های Trooper باشیم. حضور افتخاری شخصیت هایی چون کنی امگاکشتی گیر AEW و راهول کولیبازیگر تلویزیون.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  استودیوی Baldur's Gate 3 می‌گوید که دو بازی بعدی آن می‌تواند بهترین اثر تاریخ باشد