Eiyuden Chronicle: دنباله صد قهرمان در حال آماده سازی با وجود مرگ سازنده

استودیو Rabbit & Bear فاش کرده است که علیرغم مرگ سازنده آن، یوشیتاکا مورایاما، در ماه فوریه، بر روی دنباله ای برای Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes کار خواهد کرد.

در یک موضوع Reddit AMA، سازنده تایید کرد که با دنباله‌ای رو به جلو پیش می‌رود و گفت: «خیلی ناراحت‌کننده است که موریاما دیگر در بین ما نیست، اما ما در مورد چیزهای زیادی با او صحبت کرده‌ایم (ما) امیدواریم بتوانیم ادامه دهیم. میراث مورایاما، و (ما) همیشه می خواهیم آخرین اثر او را گرامی بداریم (ما) امیدواریم که افراد زیادی از این بازی حمایت کنند.”

مورایاما همچنین فیلمنامه نویس Eiyuden Chronicle بود و با یک بیماری طولانی مبارزه کرد که با مرگ او در 6 فوریه به پایان رسید. او در سال 1992 به صنعت بازی های ویدیویی پیوست و با کونامی به عنوان تستر تضمین کیفیت شروع به کار کرد. او سرانجام تهیه کننده، نویسنده و کارگردان سه بازی اول سری Suikoden شد.

او پس از ترک کونامی، شرکت خود را به نام Blue Moon Studio در سال 2005 راه اندازی کرد و 10000 Bullets را منتشر کرد. او همچنین با Atlus در The Alliance Alive در سال 2017 کار کرد. او در نهایت به استودیو Rabbit & Bear پیوست تا در Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes و پیش درآمد آن، Eiyuden Chronicle: Rising کار کند، که دومی در سال 2022 منتشر شد.

Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes در 23 آوریل برای PC، PS4، PS5، Switch، Xbox One و Xbox Series X|S عرضه می شود. پس از انتشار بر روی Xbox Game Pass نیز در دسترس خواهد بود.

بخوانید  نتفلیکس آخرین فصل‌های Big Mouth و spin-off HR را تنظیم می‌کند

تحریریه مجله بازی یک گیمر