کلیپ انیمیشن Kung Fu Panda 4; برخورد با موجود مزاحم

ویدیوی انیمیشن جدیدی از پاندای کونگ فو کار ۴ منتشر شده است که مبارزه هیجان انگیز جنگجوی اژدها و نیش ماهی را نشان می دهد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون با خبر شدیم که کلیپ جدیدی از انیمیشن Kung Fu Panda 4 (Kung Fu Panda 4) محصول دریم ورکس پخش شده است. این ویدیو رویارویی جنگجوی اژدها با نیش ماهی را نشان می دهد که باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم شهر شد. اولین تریلر بازی Kung Fu Panda 4 گوشه ای از این نبرد هیجان انگیز را نشان داد. طرفداران می توانند منتظر تماشای ادامه ماجراهای پو در 8 مارس 2024 باشند.

دانلود ویدیو از ابرات

جک سیاه به عنوان بو، آکوافینا در نقش جین ویولا دیویس مثل آفتاب پرست، داستین هافمن مانند استاد شیفو، جیمز هونگ به عنوان آقای پینگ، برایان کرانستون همینطور که من دارم، ایان مک شین مانند تای لونگ، جاناتان کی. کوان به عنوان هان، لری تان چین در نقش ننه خوک و رونی چنگ آنها در نقش کاپیتان قایق ماهیگیری از جمله صداپیشگانی هستند که در اکشن کمدی پاندای کونگ فو کار ۴ بازی می کنند.

در خلاصه داستان کونگ فو پاندای 4 آمده است: «پس از انتخاب پو به عنوان رهبر معنوی دره صلح، او باید یک جنگجوی اژدها جدیدی را برای آموزش پیدا کند. در همین حین، یک جادوگر شیطانی قصد دارد تمام شخصیت های شیطانی را که پو شکست داده است، احضار کند. مایک میچل، کارگردان انیمیشن Trolls در راس انیمیشن Kung Fu Panda 4 و ربکا هانتلی به عنوان تهیه کننده پروژه خدمت می کند.

بخوانید  تلاش برای زنده ماندن در دنیای پسا آخرالزمانی در پوستر جدید سریال The Last of Us

تحریریه مجله بازی یک گیمر