تلاش برای زنده ماندن در دنیای پسا آخرالزمانی در پوستر جدید سریال The Last of Us

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، می دانیم که شبکه HBO پوستر جدیدی از سریال The Last of Us را تقریباً یک ماه مانده به پایان منتشر کرده است. هفته گذشته، HBO نه تنها پوسترهای شخصیت های کلیدی این اقتباس تلویزیونی را به اشتراک گذاشت، بلکه تریلر دوم را نیز منتشر کرد. پوستر جدید جواهر و الی را در کنار شعار “وقتی در تاریکی گیر کردی، به دنبال روشنایی باش.” عبارتی محاوره ای برای طرفداران سری بازی Last of Ace.

نیل دراکمن، کانتمیر بالاگوف، علی عباسی و یاسمیلا زبانیچ آنها قسمت های مختلف سریال The Last Of Us را کارگردانی کردند و فیلمنامه آن را نوشتند. کریگ مازن با همکاری نیل دراکمن نوشته شده است. این سریال توسط بخش تلویزیونی Sony Pictures، Word Games، Mighty Mint و Naughty Dog Studio تولید شده است. فصل اول این اقتباس تلویزیونی قرار است در 15 ژانویه 2023 پخش شود.

الی و جول در دنیای آخرالزمانی The Last of Us به یکدیگر تکیه می کنند

شبکه HBO در خلاصه داستان سریال The Last of Us می نویسد: “داستان سریال بیست سال پس از نابودی تمدن مدرن می گذرد. ​​یک بازمانده سرسخت به نام جول استخدام می شود تا الی، دختری جوان 14 ساله را از یک جن زده نجات دهد. منطقه قرنطینه آنچه در دره کار ساده ای به نظر می رسد به سرعت به یک سفر احساسی و خشونت آمیز تبدیل می شود و آنها باید از کل ایالات متحده عبور کنند و برای زنده ماندن به یکدیگر تکیه کنند.

HBO پوستر جدیدی از سریال لایو اکشن The Last of Us منتشر کرده است که جوئل و الی را در دنیایی پسا آخرالزمانی در آمریکا نشان می دهد.

بخوانید  ده‌ها بازی ویدیویی عالی موجود در B1G1 با 50% تخفیف در تارگت و آمازون

پدرو پاسکال به عنوان جواهرات، بلا رمزی در نقش الی، آنا تورو مثل تس، گابریل لونا مثل تامی، مرل دندریج مثل مرلین، نیکو پارکر مثل سارا نیک آفرمنمثل بیل، مری بارتلت مثل فرانک، طوفان نی مثل رایلی، لامار جانسون در نقش هنری کوین وودارد مثل سام، ملانی لینسکی مثل کتلین، جفری پیرس مثل پری، گراهام گرین همانطور که مارلون و الین مایلز در نقش فلورانس بخشی از بازیگران سریال The Last of Us هستند.