شایعه تاخیر نینتندو سوییچ 2 تایید شد

رسانه‌های بلومبرگ گزارش دادند که پس از به تعویق افتادن شایعه عرضه نینتندو سوییچ 2، ارزش سهام نینتندو 8.8 درصد کاهش یافت.

اگرچه گزارش های زیادی از عرضه کنسول نینتندو سوییچ 2 تا پایان سال 2024 حکایت داشت، اما چند روز پیش شایعه جدیدی مبنی بر تاخیر عرضه کنسول نینتندو تا سه ماهه اول سال 2025 منتشر شد.منبع این خبر پدرو هنریکه لوتی لیپیروزنامه نگار برزیلی تا پیش از این، سهام نینتندو به دلیل عرضه قریب الوقوع کنسول جدید، رشد زیادی را تجربه کرده بود، اما اکنون وضعیت تغییر کرده است.

شایعه تاخیر کنسول سوییچ 2 برای نینتندو مشکلاتی ایجاد کرده است

ارزش سهام نینتندو پس از اعلام تعویق عرضه نینتندو سوییچ 2، 8.8 درصد کاهش یافت. اگرچه تحلیلگران می گویند که سهام این شرکت از نظر فنی کم ارزش نیست، اما این کاهش ناگهانی سرمایه گذاران و گیمرها را ناامید کرد.

کنسول نینتندو سوییچ تا ابتدای فوریه امسال 139 میلیون دستگاه فروخته بود، اما گیمرها منتظر عرضه کنسول جدید هستند. زیرا اولین مدل نینتندو سوییچ هفت سال پیش عرضه شد.

انتظار می رود که نینتندو در نهایت در اردیبهشت 2024 برای اولین بار در مورد کنسول Nintendo Switch 2 صحبت کند، به نظر می رسد این کنسول با صفحه نمایش LCD عرضه شود اما پس از مدتی مدل OLED آن نیز برای خرید در دسترس خواهد بود. همچنین این احتمال وجود دارد که این کنسول از بازی های نینتندو سوییچ نیز پشتیبانی کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  ایکس باکس انتشار نسخه های فیزیکی بازی ها را رد نمی کند