کجا می توان چرخ دستی های کلم فورتنایت را برای رویداد آواتار پیدا کرد

آخرین رویداد همکاری فصلی Fortnite در حال انجام است و قدرت‌های جادویی جالبی را از Avatar: The Last Airbender به جزیره بتل رویال و همچنین پوسته‌های فروشگاه آیتم‌ها و یک گیم پاس می‌آورد. رویدادی که به شما امکان می‌دهد دو پوسته Aang و مجموعه‌ای از لوازم آرایشی دیگر را دریافت کنید. قیمت مناسب اما هزینه این دسترسی این است که برای پیشرفت در گذر باید ماموریت های خاصی را انجام دهید، مانند پیدا کردن و یک چرخ دستی کلم را نابود کنید.

خوشبختانه برای شما، تعداد زیادی چرخ دستی در اطراف جزیره وجود دارد، اما به راحتی می توان آنها را نادیده گرفت زیرا واقعاً برجسته نیستند. ولی می توانید آنها را در هر مکان نامگذاری شده پیدا کنید، به علاوه یک تن لکه در بین. آنها همه جا هستند و به این شکل هستند:

کلم در برابر کلنگ ضعیف است.
کلم در برابر کلنگ ضعیف است.

برای از بین بردن آنها کافی است چندین ضربه به آنها بزنید تا یک توده بزرگ از کلم بیرون بیاید. این در واقع یک پشته شفابخش بد نیست، و اگر در طوفان دیرهنگام گیر کرده اید، ایده خوبی است که به دنبال این چرخ دستی ها بگردید.

Fortnite x Avatar: The Last Airbender بزرگترین همکاری فصل 2 فورتنایت در فصل 5 است که به دنبال رویدادهای مشابه گذشته برای TMNT، Jujutsu Kaisen و Star Wars است. بزرگترین تأثیر فوری این رویداد، معرفی توانایی های افسانه ای خم شدن به استخر غارتگر بتل رویال است: می توانید یخ را با خم شدن در آب پرتاب کنید، آتش را با خمش آتش پرتاب کنید، با باد خمش کنید و یک مانع ایجاد کنید، یا سنگ پرتاب کنید. با خمش زمین

بخوانید  بهترین فیلم های فرار از زندان | ۲۰ اثر هیجان انگیز + امتیاز IMDB

فراتر از آن، Fortnite x Avatar یک مجوز رویداد با جوایز رایگان و پولی ارائه می‌کند. این آهنگ رایگان اولین گیتار سایه‌دار برای جشنواره فورتنایت، کلنگ شمشیر فضایی Sokka و شکلک گاری کلم را برای شما به ارمغان می‌آورد، و اگر به اندازه کافی ماموریت‌ها را انجام دهید، گلایدر رایگان Appa در پایان رویداد وجود دارد. آهنگ پولی، برای 1000 V-Bucks، شامل پوسته‌های Aang و مجموعه لوازم آرایشی همراه او – و مهم‌تر از همه، شکلک پیمایش Air Sphere است.

Fortnite x Avatar تا ۲ می اجرا می‌شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر