والتون گوگینز از Fallout قسمت 4 Emotional Ghoul Moment را شکست

در حالی که ستاره Fallout ممکن است اکشنی باشد که در زمین بایر کالیفرنیا اتفاق می‌افتد و همه موجودات و افراد جالب/ترسناکی که در آن زندگی می‌کنند، در فصل 1 اقتباس Prime Video چیزهای بیشتری در خطر است.

یکی از اسرار اصلی که در طول هشت اپیزود فصل اول آشکار می شود، داستان ستاره سینما کوپر هاوارد (والتون گوگینز) و چگونگی تبدیل شدن او به The Ghoul، یک شکارچی فضل جهش یافته تحت تابش است.

در حال پخش: (Spoilers) ستارگان FALLOUT مبارزه را در Filly از هم می پاشند

اخطار: موارد زیر حاوی اسپویلرهای فصل 1 بازی Prime Video's Fallout است. اگر هنوز سریال را ندیده اید، همین الان خواندن را متوقف کنید.

در اپیزود اول Fallout، متوجه می‌شویم که هاوارد شانس خود را ندارد و ظاهراً به عنوان طرفدار حزب کمونیست برچسب خورده است. این یادآور دوران بلک‌بال در هالیوود است که طی آن بازیگران، نویسندگان، کارگردانان و سایرین در این صنعت به دلیل ارتباط ادعایی با کمونیسم مجبور به ترک این صنعت شدند.

در Fallout، کوپر یکی از این افراد است. حالا به جای فیلم سازی، با لباس مبدل در جشن تولد کودکان ظاهر می شود تا از پس امرار معاش برآید. سپس بمب ها فرو می ریزند و آینده بسیار تاریک تری در راه است.

در پایان فصل 1، ما هنوز دقیقاً نمی دانیم که کوپر چگونه از بمب ها جان سالم به در برد و صدها سال بعد هنوز (از نظر فنی) زنده است. با این حال، می بینیم که این زمان چقدر او را سخت کرده است و او را به مردی کاملاً متفاوت با قبل از آخرالزمان تبدیل کرده است. با این حال، لحظه‌ای در قسمت 4، «غول‌ها» وجود دارد که می‌بینیم شخصیت گوگینز پس از پیدا کردن یکی از فیلم‌های قدیمی‌اش در یک نوار ویدیویی و تماشای آن، تقریباً دوباره شبیه کوپر می‌شود.

این یک صحنه قابل توجه است، زیرا غول سختگیر و کشنده توسط خود قبلی خود هیپنوتیزم می شود و تقریباً در آن لذت می برد. وقتی گیم اسپات این فرصت را داشت که با گوگینز درباره این سری صحبت کند، نمی‌توانستیم بپرسیم در آن لحظه چه چیزی در ذهن The Ghoul می‌گذرد.

“یعنی این 1000 چیز است، درست است؟” گوگینز تعجب کرد. “نه، خنده دار است. دلگرم کننده است. تکان دهنده است. می دانید، نوستالژیک دنیایی است که دیگر نمی توانست وجود داشته باشد. و سپس (او) فقط کمی در هیبت است، مثل، می دانید، فقط وقت گذراندن با آن است. خودش، اما شما در خارج از ساخت این فیلم با همه وقت می گذرانید. این چیزها می توانند بسیار دردناک باشند.”

بخوانید  Stellar Blade – Lost Ark Puzzle Solution

و در حالی که آنها دردناک هستند، آنها همچنین برای The Ghoul شادی به ارمغان می آورند، همانطور که گوگینز بازگو می کند: “آن روز واقعاً یک روز عالی بود به دلیل آنچه قبلاً آمده بود: پیدا کردن آن نوار و سپس تجربه آن لحظه.”

اما چیزی که این بازیگر را شگفت زده کرد این بود که فیلمبرداری این لحظه چقدر تاثیرگذار خواهد بود.

گوگینز گفت: “من واقعاً پیش بینی نمی کردم که قرار است چه اتفاقی بیفتد. فقط اجازه دادم در لحظه اتفاق بیفتد.” “و برای من واقعی بود، می دانید، و فکر نمی کنم یک کلمه وجود داشته باشد که بتوانید آن را توصیف کنید. چگونه به زندگی خود در یک عکس نگاه می کنید؟ به عنوان یک بزرگسال، من به عکس های خودم نگاه می کنم. من چهار ساله بودم، گاهی اوقات زمانی که روز بدی را سپری می‌کنم. یا (شما) وقتی در حال تمیز کردن کمد هستید و عکسی پیدا می‌کنید، با آن مواجه می‌شوید. و مثل این است، “وای، من چطور به اینجا رسیدم؟” الان هستم؟ و این زندگی من آن روز بود. فرقی نمی کند، اینطور است؟ این اتفاق می افتد. همیشه اتفاق می افتد.

با این حال، برای The Ghoul، لحظه ای تلخ و شیرین است. اگرچه تجربه دوباره روزهای شکوهش به او کمی فرار از هرج و مرج دائمی می دهد، اما از عزم او نمی کاهد. تا پایان فصل 1، ما دقیقاً می دانیم که آخرین بازی The Ghoul چیست – و این یکی از بازی هایی است که او از آن دست نمی کشد. او می‌خواهد بفهمد چه اتفاقی برای خانواده‌اش افتاده است و برای دریافت پاسخ از هیچ چیز کوتاه نمی‌آید.

و با دانستن آنچه در مورد The Ghoul می دانیم – و همسرش، یکی از کارکنان VaultTec که ظاهراً در طرح ریختن بمب در ایالات متحده شریک هستند – مشخص نیست که ملاقات بین این دو چگونه خواهد بود. علاوه بر این، ما نمی دانیم که آیا همسر یا دختر او هنوز زنده هستند یا نه، یا اینکه چگونه می تواند پس از چند صد سال امکان پذیر باشد.

با این حال، بیایید امیدوار باشیم که در فصل آینده شانس کشف آن را داشته باشیم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر