پوشیده شده – کشاورز را کجا پیدا کنیم


پاكت نامه خواننده شما اغلب در حال حرکت سفر می کند. با این حال، مواقعی وجود دارد که می‌خواهید تنها بنشینید و استراحت کنید و زمینی را که خانه می‌نامید کشاورزی کنید. برای این مکانیک به کمک یک NPC خاص نیاز دارید. در اینجا راهنمای ما در مورد چگونگی پیدا کردن کشاورز در Enshrouded است.

چگونه کشاورز را در Ensrouded پیدا کنیم

می‌توانید با رفتن به ایستگاه بین‌المللی خزانه – کشاورز، کشاورز را پیدا کنید. این به خوبی در شمال نقطه سفر سریع Springlands Ancient Spire قرار دارد (همانطور که در تصویر نقشه زیر نشان داده شده است):

این نقشه مکان Old Vault - Farmer را نشان می دهد.
این نقشه مکان Old Vault – Farmer را نشان می دهد.

چگونه به طاق باستانی برسیم – کشاورز

ما پیشنهاد می کنیم که Ancient Spire – Springlands را پاکسازی کنید تا بتوانید به بالای برج دسترسی پیدا کنید. سپس باید دید واضحی از محیط اطراف داشته باشید. سپس، با گلایدر مجهز شده، در هوا پرواز کنید و مسیری را به سمت شمال ترسیم کنید.

در نهایت روستای فرنداله را خواهید دید که مملو از لاشخورها و جنگجویان است. توصیه می کنیم در حال حاضر از این منطقه اجتناب کنید زیرا احتمالاً دشمنان چندین سطح بالاتر از شما هستند. در عوض مسیری را دنبال کنید که به خرابه ها منتهی می شود.

آلبوم عکس

سمت چپ: سر خوردن از بالای مناره قدیمی – Springlands. سمت راست: جاده خاکی را از روستای فرنداله عبور دهید.

طاق باستانی – فضای داخلی کشاورز

برای نجات کشاورز Enshrouded، باید چالش های پلتفرمینگ را در Ancient Vault تکمیل کنید. در اینجا چیزی است که می توانید انتظار داشته باشید:

  • با ورود به خرابه ها به سمت چپ بروید، سپس چند پرش دویدن انجام دهید تا از اتاق کوچک با گدازه عبور کنید.
  • زمان حرکت خود را از طریق راهروی باریکی که دارای چندین گوی برق دار است، تعیین کنید.
  • وقتی به طبقه دوم رسیدید، مطمئن شوید که حداکثر استقامت را دارید. باید از گریپل برای تغییر به یک، بلکه دو چفت در سقف. هر حرکت درگیری نیز استقامت زیادی را از بین می برد، به این معنی که خطر سقوط به طبقه اول را دارید.
  • قسمت آخر فقط تله های سنبله ای دارد که از زمین بیرون زده اند. زمان حرکت خود را به درستی برای رسیدن به پایان.
بخوانید  خالق X-Men '97 Beau DeMayo درست قبل از شروع کار اخراج شد

آلبوم عکس

از چپ به راست: با چند تله و چالش‌های پلتفرم مانند گوی‌های الکتریکی، نقاط برخورد و میخ‌های زمین مواجه خواهید شد.

توابع تولید کشاورز

با تعامل با کپسول نور، کشاورز را در Enshrouded آزاد خواهید کرد. درست مثل آهنگر که قبلا ذخیره کردی، باید این NPC را از طریق چوب احضار در پایگاه خود نشان دهید. همچنین می توانید کشاورز را در هر پناهگاهی که قبلاً ساخته اید قرار دهید تا تلاش جانبی او را تکمیل کنید.

خود کشاورز کارکردهای بسیار خوبی دارد، از جمله راهی برای ایجاد خاک کشاورزی و بستر بذر. با اینها می توانید گیاهان و حیوانات دیگر را در پایگاه خود پرورش دهید.

وقتی خدمات کشاورز را در بازی باز کردید، می توانید شروع به رشد کنید.
وقتی خدمات کشاورز را در بازی باز کردید، می توانید شروع به رشد کنید.

اینگونه می توانید کشاورز را در Enshrouded پیدا کنید. توجه داشته باشید که NPC های دیگر هنگام کاوش در سرزمین های دور کشف می شوند. اینها شامل کیمیاگر، نجارو شکارچی.

Enshrouded یک بازی بقا در جهان باز است که در آن سرزمین های نفرین شده پوشیده از مه های مرگبار را کشف می کنید. برای مشاوره بیشتر می توانید با ما مشورت کنید مرکز راهنما.

تحریریه مجله بازی یک گیمر