خالق X-Men '97 Beau DeMayo درست قبل از شروع کار اخراج شد

به گزارش هالیوود ریپورتر، درست قبل از پخش سریال تلویزیونی Disney+ Marvel، X-Men '97، دیزنی نویسنده و تهیه کننده Beau DeMayo را اخراج کرد.

دمیو همچنین برای Moon Knight نوشت و در پیش نویس های اولیه فیلم آینده Blade مشارکت داشت. اما هالیوود ریپورتر گفت که هفته گذشته مارول و دمیو به رابطه خود پایان دادند. در این گزارش آمده است که ایمیل شرکت DeMayo غیرفعال شده و اکانت اینستاگرام وی حذف شده است.

گروهی که در این سریال کار می کنند از رفتن او مطلع شده اند، اما در حال حاضر هیچ توضیحی برای جدایی او تایید نشده است. وقتی THR با مارول تماس گرفت هیچ نظری نداشت.

همانطور که THR اشاره می کند، استودیوها و نویسندگان به طور معمول به روابط کاری پایان می دهند. اما آنچه در اینجا متفاوت است این است که دمیو دیگر در اولین نمایش X-Men 97 شرکت نمی کند یا برای تبلیغ آن مطبوعات رزرو نمی کند.

دمیو در جریان پخش زنده خود در صفحه اینستاگرام خود بسیار فعال بود و به سوالات طرفداران در مورد مردان ایکس پاسخ می داد. به نظر می رسد حساب OnlyFans او نیز حذف شده است.

X-Men '97 دنباله ای بر X-Men: The Animated Series است که در دهه 90 پخش شد. این سری جدید در 22 مارس در +Disney عرضه می شود. دمیو، فراتر از آثار مارول خود، برای سریال The Witcher از نتفلیکس و چندین فیلم کوتاه League of Legends نوشته است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بهترین تخفیف‌های بازی سایبری دوشنبه در حال حاضر موجود است