پوشیده شده – کجا شکارچی را پیدا کنیم


پاكت نامه آیا شما با دشمنان زیادی روبرو هستید و برخی از آنها طبیعت وحشی تری دارند. شخصیتی وجود دارد که به شما کمک می کند تا از غارتی که به دست آورده اید، پاداش بیشتری دریافت کنید. در اینجا راهنمای ما در مورد چگونگی پیدا کردن شکارچی در Enshrouded است.

چگونه شکارچی را در Enshrouded پیدا کنیم

شما می توانید شکارچی را با رفتن به خزانه باستانی خودش پیدا کنید. این ایستگاه بین راهی را می توان در شمال شرقی پایگاه اولیه شما یا مستقیماً در غرب نقطه سفر سریع Springlands Ancient Spire پیدا کرد.

نقشه مکان خرک باستانی - شکارچی را نشان می دهد.
نقشه مکان خرک باستانی – شکارچی را نشان می دهد.

چگونه به طاق باستانی برسیم – شکارچی

بهترین راه برای رسیدن به خزانه باستانی – شکارچی این است که مناره باستانی Springlands را پاک کنید، که سپس تبدیل به یک نقطه بین راهی می شود. این به شما امکان می دهد قبل از فعال کردن خود از برج بپرید گلایدر. از آنجا، به سادگی فلات علفزاری را که به سمت شرق منتهی می شود، دنبال کنید. فقط مواظب دشمنان لاشخور و گرگ در طول مسیر باشید.

منطقه تپه ای را به سمت شرق دنبال کنید تا زمانی که خرابه ها را در دوردست ببینید.
منطقه تپه ای را به سمت شرق دنبال کنید تا زمانی که خرابه ها را در دوردست ببینید.

طاق باستانی – داخلی شکارچی

پس از رسیدن به محل شکارچی Shrouded، با چندین باردار متخاصم روبرو خواهید شد. آنها را بیرون بیاورید و وارد خرابه ها شوید. در داخل، باید مراقب گوی های الکتریکی باشید که از دیوارها شلیک می شوند. سپس، هنگامی که به سکوی بعدی رسیدید، به سادگی با استفاده از خود به طرف مقابل بچرخید گریپل. شما قادر خواهید بود با کپسول نور تعامل داشته باشید که Hunter NPC را آزاد می کند.

شبیه به آهنگر که از قبل نجات دادی، شکارچی می تواند از طریق کارکنان احضار در پایگاه شما ظاهر شود. علاوه بر این، می توانید او را در داخل هر ساختمان محصوری که قبلا ساخته اید تخم ریزی کنید (به این معنی که باید دیوار، در و سقف داشته باشد). این تلاش جانبی او را کامل می کند.

بخوانید  جدید در Hulu در آوریل 2023: Dave Season 3, Poker Face
از گوی های برقی ضربه نخورید.از گوی های برقی ضربه نخورید.
از گوی های برقی ضربه نخورید.

ویژگی های Hunter Crafting

وقتی صحبت از کارکردهای صنایع دستی شکارچی می شود، برنامه های او در درجه اول بر استفاده از پچ خز و مواد خز حیوانات متمرکز است. او همچنین دارای ساختار یک قفسه خشک کن است که به حفظ خز کمک می کند، و همچنین فلش های ضایعاتی قابل دستکاری که آسیب بیشتری نسبت به فلش های چوبی وارد می کنند. در مورد مجموعه های زره ​​پایه خود، او موارد زیر را دارد:

  • مجموعه زره رنجر – شامل حداقل یک قطعه با پاداش شانس بحرانی است و بقیه دارای پاداش های استقامتی هستند.
  • مجموعه زره تیرانداز – دارای ترکیبی از امتیازات شانس حیاتی، استقامت و مهارت ضربه‌ای است.
  • Scout Armor Set – دارای ترکیبی از شانس بحرانی در محدوده، آسیب دامنه و پاداش های استقامت است.

در نهایت، شکارچی به شما اجازه می‌دهد تا پسوند کوله‌پشتی را بسازید که در طول سفر بسیار مفید است. می توانید در ما بیشتر بیاموزید راهنمای ارتقاء موجودی.

شکارچی به شما این امکان را می دهد که از خز حیواناتی که در طول دویدن خود غارت کرده اید استفاده کنید.شکارچی به شما این امکان را می دهد که از خز حیواناتی که در طول دویدن خود غارت کرده اید استفاده کنید.
شکارچی به شما این امکان را می دهد که از خز حیواناتی که در طول دویدن خود غارت کرده اید استفاده کنید.

اینگونه می توانید شکارچی را در Enshrouded پیدا کنید. به خاطر داشته باشید که NPC های دیگری با ویژگی های ساخت و ساز وجود دارند که همگی در سراسر دنیای بازی پراکنده شده اند. نجار، مزرعه دارو کیمیاگر.

Enshrouded یک بازی بقا در جهان باز است که در آن سرزمین های نفرین شده پوشیده از مه های مرگبار را کشف می کنید. برای مشاوره بیشتر می توانید با ما مشورت کنید مرکز راهنما.

تحریریه مجله بازی یک گیمر