پوشیده شده – نجار را کجا پیدا کنیم


پاكت نامه آیا پایگاه عملیات خود را تقویت کردید؟ به طور طبیعی، ممکن است بخواهید مکان را با تعداد زیادی مبلمان و لوازم جانبی مرتب و زیبا کنید. برای این کار به کمک یک شخصیت خاص نیاز دارید. در اینجا راهنمای ما در مورد چگونگی پیدا کردن نجار در Enshrouded است.

چگونه نجار را در Enshrouded پیدا کنیم

شما می توانید نجار را با رفتن به طاق قدیمی خاص او، که در جنوب شرقی نقشه قرار دارد، پیدا کنید. مراقب باشید زیرا باید از منطقه ای که پوشیده از کفن است عبور کنید. در واقع، خرابه هایی که در نهایت وارد آن می شوید نیز در مه های مرگبار پوشیده شده است.

نقشه محل طاق قدیمی - Charpentier را نشان می دهد.
نقشه محل طاق قدیمی – Charpentier را نشان می دهد.

نحوه رسیدن به طاق قدیمی – نجار

بهترین دسترسی به خزانه نجار باستانی با شروع از پایه اولیه و حرکت مستقیم به سمت شرق است. شما باید به منطقه ای در کنار صخره برسید و پس از آن می توانید آن را فعال کنید گلایدر تا حد امکان زمین را بپوشاند. فقط مطمئن شوید که قبل از اینکه استقامت شما تمام شود، ایمن فرود آمده اید.

از آنجا مسیر را ادامه دهید تا خرابه ها را ببینید. Return Beacon به طور کامل تایمر Shroud شما را پر می کند و همچنین جایی است که شخصیت شما در صورت از بین رفتن دوباره رشد می کند.

سعی کنید تا حد امکان از طریق گلایدر زمین را بپوشانید.
سعی کنید تا حد امکان از طریق گلایدر زمین را بپوشانید.

طاق عتیقه – داخلی نجار

عمیق تر در خرابه های پوشیده از کفن شیرجه بزنید و سعی کنید سریع باشید. علاوه بر مسابقه با زمان با استفاده از تایمر Shroud، باید با دشمنان متعددی نیز روبرو شوید. اینها شامل حشرات گوشتخوار کوچک و دشمنان کشنده شبیه به پیچک می شود. گیره های شناور نیز دو پرتابه را پشت سر هم شلیک می کنند. سعی کنید از ضربه خوردن جلوگیری کنید وگرنه مقداری از HP خود را از دست خواهید داد.

بخوانید  بهترین ترفندها برای اندروید 13 - زومیت

در نهایت، همانطور که مسیر پر پیچ و خم را در زیر زمین دنبال می کنید، یک کپسول ساعت شنی را در نزدیکی یک دیوار سنگی عجیب پیدا خواهید کرد. می توانید با استفاده از کلنگ آن را بیرون بیاورید یا چند گلوله پودر انفجاری پرتاب کنید. صرف نظر از این، شما راه خود را به یک اتاقک کوچک خواهید برد که یک موجود طیفی دیگر را در خود جای داده است.

هنگامی که شبح شکست خورد، با ماژول تعامل کنید تا نجار را از Enshrouded نجات دهید. از آنجا، باید مینی سیاهچال را ترک کنید تا بتوانید به سرعت به کمپ خود بازگردید.

پس از از بین بردن چندین دشمن، دیوار ضعیف شده را از بین ببرید تا یک Pod Chamber نمایان شود.پس از از بین بردن چندین دشمن، دیوار ضعیف شده را از بین ببرید تا یک Pod Chamber نمایان شود.
پس از از بین بردن چندین دشمن، دیوار ضعیف شده را از بین ببرید تا یک Pod Chamber نمایان شود.

ویژگی های کاردستی نجار

شبیه به چگونه آهنگر را نجات دادی، همچنین برای ساختن سرپناه برای نجار باید از کادر احضار و چکش ساختمانی استفاده کنید. همچنین می توان آن را به سادگی در همان ساختمانی که آهنگر در آن قرار دارد قرار داد.

در هر صورت، نجار طرح‌های اضافی را ارائه می‌دهد که معمولاً در منوهای صنایع دستی و نیمکت‌سازی یافت نمی‌شوند. به عنوان مثال میز ضیافت، لوستر و شومینه سنگی را می توان نام برد. همچنین به شما امکان می دهد یک کوره بسازید که برای پردازش مواد مختلف استفاده می شود.

Carpenter NPC دارای مجموعه ای از مبلمان و لوازم جانبی برای کاردستی است.Carpenter NPC دارای مجموعه ای از مبلمان و لوازم جانبی برای کاردستی است.
Carpenter NPC دارای مجموعه ای از مبلمان و لوازم جانبی برای کاردستی است.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، این NPC طرحی برای قفسه سینه جادویی دارد. توضیحات بیان می کند که اقلام ذخیره شده در این ظرف را می توان برای مقاصد صنایع دستی در هر نقطه از پایگاه شما استفاده کرد. با این حال، ما متوجه شدیم که این به هیچ وجه کار نمی کند، بنابراین احتمالاً در حال حاضر یک اشکال است.

بخوانید  دعوتی برای مبارزه با خون آشام ها در تریلر پرتاب Redfall

اینگونه می توانید نجار را در Enshrouded پیدا کنید. به خاطر داشته باشید که در سفر خود با NPC های دیگری روبرو خواهید شد. اینها شامل کیمیاگر، مزرعه دارو شکارچی.

Enshrouded یک بازی بقا در جهان باز است که در آن سرزمین های نفرین شده پوشیده از مه های مرگبار را کشف می کنید. برای مشاوره بیشتر می توانید با ما مشورت کنید مرکز راهنما.

تحریریه مجله بازی یک گیمر