پوستر 5 شخصیتی گردهمایی متحدان هریسون فورد در ایندیانا جونز

والت دیزنی پیکچرز پوسترهای شخصیتی جدیدی را برای ایندیانا جونز و Dial of Destiny منتشر کرد.

پوستر شخصیت ایندیانا جونز 5

در خلاصه داستان فیلم ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت آمده است: «در پشت صحنه رقابت فضایی روسیه و آمریکا در دهه 1960، ایندیانا جونز از استفاده ناسا از کمک یک دانشمند سابق نازی برای پیروزی بر رقیب خود ناراحت می شود. قبل از اینکه زمان تمام شود، او سعی می کند با بازیابی “طومار سرنوشت” باستانی مسیر تاریخ را تغییر دهد. ایندیانا جونز در این ماجراجویی به دختر خوانده اش می پیوندد که دوباره او را با نازی ها روبرو می کند.

جیمز منگولدکارگردان نامزد اسکار برای فیلم لوگان (لوگان) فیلم ایندیانا جونز 5 را کارگردانی کرد و با به جز باترورث و جان هنری باترورثفیلمنامه نویسان فورد و فراری فیلمنامه را نوشته اند. استیون اسپیلبرگ او سال ها به کارگردانی ایندیانا جونز و Fate Dial فکر می کرد، اما سال گذشته تصمیم گرفت از کارگردانی این پروژه کناره گیری کند.

هریسون فورد در فیلم Indiana Jones and the Dial of Fate نقش خود را در نقش ایندیانا جونز تکرار می کند. فیبی والر-بریج در نقش هلنا شاو، آنتونیو باندراس در نقش رنالدو، مای میکلسن در نقش یورگن والر، توماس کرچمن به عنوان سرهنگ وبر، بوید هالبروک در نقش کلاببر، رنه ویلسون شانت در نقش میسون، توبی جونز در نقش باسیل شاو و جان ریس دیویس آنها در نقش صلاح از دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم ایندیانا جونز 5 بازی می کنند.

شمارش معکوس طرفداران برای اکران فیلم ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت آغاز شده است و اکنون در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که والت دیزنی پیکچرز پوستر شخصیت این فیلم را منتشر کرده است. این پوسترها هریسون فورد، پل فیبی والر، میکلسن های من، آنتونیو باندراس، رنی ویلسون، ایتان ایزیدور و توبی جونز به آنها نشان دهید که برای یک ماجراجویی هیجان انگیز گرد هم می آیند.

بخوانید  خالق Football Manager با بررسی Game Pass سونی مخالف است

کاتلین کندی، فرانک مارشال و سیمون امانوئل آنها به همراه استیون اسپیلبرگ به عنوان تهیه کننده ایندیانا جونز و Dial of Destiny کار می کنند. والت دیزنی پیکچرز و لوکاس فیلم در حال تولید هستند و والت دیزنی توزیع ایندیانا جونز 5 را انجام می دهند. طرفداران برای تماشای آخرین ماجراجویی هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز نیازی به صبر طولانی ندارند. و این فیلم در 30 ژوئن اکران خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر