تریلر گیم‌پلی Marvel’s Spider-Man 2 نسخه نهایی را نشان نداد


استودیو Insomniac Games تایید کرده است که نسخه ی نمایشی گیم پلی Marvel’s Spider-Man 2 در نمایشگاه اخیر پلی استیشن، نسخه نهایی بازی را نشان نمی دهد.

Marvel’s Spider-Man 2 دنباله‌ای برای مدت‌ها انتظار بازی ویدیویی است که گیمز Insomniac در سال 2018 منتشر کرد و با استقبال زیادی روبرو شد. با توجه به محبوبیت نسخه اول، بسیاری از طرفداران منتظر رونمایی از گیم پلی دنباله بودند و در نهایت سونی با ویدیویی طولانی در نمایشگاه اخیر پلی استیشن آن را به نمایش گذاشت. در حالی که نسخه ی نمایشی دارای مکانیک های گیم پلی جدید، صحنه های تعقیب و گریز هیجان انگیز، ناوبری سریع محیطی و موارد دیگر بود، برخی از طرفداران به نظر تحت تاثیر قرار نگرفته اند.

در پاسخ به همین موضوع اخیرا جیمز استیونسونمدیر انجمن اینسومنیاک گیمز در توییتر اعلام کرد که این دمو نسخه نهایی بازی نیست، این اولین بار نیست که بازی های سونی در اولین پیش نمایش گیم پلی و همچنین در گذشته به دلیل گرافیک و کیفیت بصری مورد انتقاد قرار می گیرند. همین ایرادها به مرد عنکبوتی مارول و خدای جنگ راگناروک نیز وارد شده است.

Marvel’s Spider-Man 2 قرار است در پاییز 2023 منتشر شود و به طور انحصاری بر روی کنسول پلی استیشن 5 در دسترس خواهد بود.انتظار می رود که Insomniac Games به زودی جزئیات بیشتری از جمله تاریخ انتشار و شروع پیش فروش را با طرفداران به اشتراک بگذارد.

نظر شما درباره آخرین اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بخوانید  Xbox Velocity Green Controller رسما معرفی شد، اکنون در دسترس است