والدین پاتریک واربرتون از Family Guy متنفرند، مادر سعی کرد نمایش را لغو کند

پاتریک واربرتون ده‌ها سال صداپیشگی جو در Family Guy را بر عهده داشت و حالا فاش می‌کند که خانواده‌اش این سریال را دوست ندارند و مادرش حتی سعی کرده است که آن را لغو کند.

واربرتون اخیراً در PaleyFest، در جشن بیست و پنجمین سالگرد نمایش، گفت: “آنها امروز حتی بیشتر از 25 سال پیش از نمایش متنفرند.”

واربرتون گفت که پدرش به مدت سه ماه در صومعه بود و تقریباً راهب شد و مادرش به اطراف شهر رفت و جزوه‌هایی درباره “گناهان خودارضایی” پخش کرد. اساساً، اینها از آن دسته افرادی نیستند که بتوانند بخشی از جمعیت هدف Family Guy باشند.

واربرتون گفت: “بنابراین آنها از نمایش متنفرند.”

او گفت که مادر واربرتون بخشی از شورای تلویزیون آمریکا بود که برای مدتی تلاش کرد تا فمیلی گای را لغو کند. مادرش حتی سعی کرد واربرتون را متقاعد کند که طوماری را علیه Family Guy امضا کند. همه اینها علیرغم استفاده واربرتون از پول خانواده Family Guy برای حمایت مالی از والدینش اتفاق افتاد.

واربرتون اذعان کرد که طنز و لحن Family Guy برای همه مناسب نیست، اما او فکر می‌کند که برخی از مردم این واقعیت را که این سریال طنز است از دست می‌دهند. او گفت: “بسیاری از مردم در واقع طنز را نمی فهمند و فقط از همه چیز آزرده خاطر می شوند.”

ست مک فارلین، خالق سریال Family Guy نیز در PaleyFest حضور داشت و به‌روزرسانی فیلم مورد انتظار Family Guy را ارائه کرد. برای اطلاعات بیشتر، آنچه مک فارلین درباره میراث ماندگار این مجموعه انیمیشنی گفته است را بررسی کنید.

بخوانید  ۱ بازی بخرید، ۱ بازی انحصاری سوئیچ رایگان و سایر نسخه‌های جدید دریافت کنید

واربرتون علاوه بر نقش جو در سریال Family Guy، برای بازی در نقش دیوید پادی در Seinfeld و برای صداپیشگی کرونک در The Emperor's New Groove شناخته شده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر