پیش ثبت نام Zenless Zone Zero اکنون برای PS5، رایانه شخصی و موبایل باز است

دیروز، به نظر می‌رسید که اپ استور iOS دچار مشکل شد و تاریخ انتشار Zenless Zone Zero، اکشن-RPG آنلاین آینده توسعه‌دهنده Genshin Impact، Hoyoverse را فاش کرد. امروز، این شرکت به طور رسمی پیش‌ثبت‌نام‌های خود را در تمامی پلتفرم‌ها باز کرد، اگرچه هیچ یک از جزئیات در اعلامیه رسمی به این تاریخ راه‌اندازی «نشت‌شده» اشاره نکرد.

بازیکنان در دستگاه‌های همراه iOS و Android می‌توانند برای پیش‌ثبت‌نام به ترتیب به App Store و Google Play Store مراجعه کنند تا Zenless Zone Zero به‌طور خودکار در روز راه‌اندازی در دستگاه خود دانلود شود. کسانی که قصد دارند از طریق فروشگاه Epic Games بر روی کنسول پلی استیشن یا رایانه شخصی بازی کنند، می توانند این بازی را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنند یا با یک حساب فعال Hoyoverse در وب سایت رسمی ZZZ پیش ثبت نام کنند.

بازیکنان می توانند اکنون برای ZZZ پیش ثبت نام کنند.
بازیکنان می توانند اکنون برای ZZZ پیش ثبت نام کنند.

وب‌سایت رسمی ZZZ همچنین جوایز درون بازی را که بازیکنان می‌توانند بر اساس تعداد پیش‌ثبت‌نام‌های قبل از راه‌اندازی دریافت کنند، توضیح می‌دهد. جوایز در هنگام راه اندازی از طریق ایمیل درون بازی برای هر بازیکن ارسال می شود و پیشنهادات به شرح زیر است:

  • 15 میلیون ثبت نام – 30000 دنی (ارز درون بازی)
  • 20 میلیون ثبت نام – 3 نوار Master (برای مبادله با شخصیت های نادر مامور استفاده می شود)
  • 25 میلیون ثبت نام – 5 بوپون (با بنگبوهای کمیاب تعویض می شود)
  • 30 میلیون ثبت نام – 5 نوار اصلی
  • 35 میلیون ثبت نام – عامل کمیاب “کورین”
  • 40 میلیون ثبت نام – 12 نوار اصلی

Zenless Zone Zero جدیدترین بازی اکشن-RPG هویوورس است که در نیو اریدو، شهری وسیع که پس از یک رویداد آخرالزمانی به نام «حفره ها» به عنوان آخرین سنگر بشریت عمل می کند. بازیکنان «پراکسی‌هایی» ایجاد می‌کنند که از آن برای مبارزه با هیولاهایی به نام Ethereals در سراسر شهر استفاده می‌کنند تا بتوانند زنده بمانند و رمز و راز پشت Hollows را حل کنند.

بخوانید  سونی 20 سالگی سری Siren را جشن می گیرد

انتظار می‌رود Zenless Zone Zero رسماً در «2024» راه‌اندازی شود و اپ استور iOS تاریخ انتشار را 3 جولای تعیین کرده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر