وارزون موبایل رضا جم معتبرترین سایت بازی در ایران | 1gamer

با فعال‌سازی، مواد منفجره را روی آن موقعیت رها می‌کند که هر killstreak، دشمن یا تجهیزاتی که کاور نشده باشند را ازبین می‌برد. Cluster Mine – 5 kills – وقتی مین کلاستر فعال شود، به‌طور خودکار بازیکن‌های دشمن را در شعاعی مشخص شناسایی می‌کند و یکی از 4 مین را سراغشان می‌فرستد. اطلاعات این قسمت با عرضه جهانی بازی و آپدیت‌های جدید آن به‌روز می‌شود. با‌این‌حال، اپراتورهایی که درحال‌حاضر در وارزون موبایل می‌بینید، نمونه‌هایی کاملا استاندارد هستند و دو گروه MWII یعنی SPECGRU و KORTAC را نمایندگی می‌کنند. اکتیویژن هم برای یاران وفادارش که این پیش‌ثبت‌نام را انجام می‌دهند جوایزی درنظر گرفته است. این پاداش‌ها زمانی‌که پیش‌ثبت‌نام‌ها به اعداد خاصی برسند اعطا می‌شوند.

http://badorclothesworkshop.ir

مد مولتی‌پلیر در ابتدا مثل حالت استاندارد قبل اجرا می‌شود تا شاید تصمیم جدیدی درموردش گرفته شود. زمانی که Activision رسما اعلام کرد وارزون به موبایل می آید، موضوع گفتگو واقعاً مورد توجه قرار گرفت. همراه با این اطلاعیه، اکتیویژن همچنین اعلام کرد که افرادی را برای کار بر روی این پروژه استخدام خواهد کرد. اکتیویژن با بازی های کالاف دیوتی خود بر بازار تیراندازی اول شخص تسلط یافته است. عناوینی مانند Modern Warfare ، Black Ops Cold War، Vanguard و Warzone طرفداران خوبی دارند.

اطلاعات داغ کالاف دیوتی وارزون موبایل؛ بزرگ‌ترین نبرد بتل رویال

این بازی دارای سه حالت اصلی Plunder ،rebirth و بتل رویال است. این بازی به‌طور کلی از منتقدین نظرات مثبتی دریافت کرد و نقشه محیط بازی مورد ستایش قرار گرفت. در ماه مه سال ۲۰۲۰، اکتیویژن اعلام کرد که وارزون در دو ماه اول انتشار بیش از ۶۰ میلیون دانلود را پشت سر گذاشته‌است. در آوریل ۲۰۲۱، اکتیویژن اعلام کرد که وارزون ۱۰۰ میلیون بازیکن فعال پیشی گرفته‌است. سی پی وارزون موبایل قابلیت هایی را به شما می دهد که حتی در گیم پلی بازی تاثیر گذار است. بازی کالاف دیوتی وارزون این روزها به عنوان یکی از بازی‌های محبوب در دنیای بازی شناخته می‌شود.

  • وارزون یک بازی با نقشه‌ای وسیع و دارای جزئیات است که در جای جای آن چالش‌هایی وجود دارد و بازیکنان را ترغیب می‌کند تا به جای جای این نقشه رفته و آن را تجربه کنند.
  • چندی پیش اکتیویژن یک رویداد بزرگ برای مجموعه ندای وظیفه داشت.
  • پیش از ساخت Warzone ، شایعه شده بود که این عنوان فقط یک بتل رویال ساده است.
  • بازی کالاف دیوتی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین و یکی از بهترین بازی‌ها در ژانر خودش است.
بخوانید  خرید و فروش اکانت کالاف دیوتی موبایل ️ | 1gamer

مجله خبری یک گیمر به ذکر است تمامی سفارش های خرید سی پی ارزان وارزون موبایل بین 10 الی 90 دقیقه در ساعات کاری انجام خواهد. بازیکن در این بازی همواره خود را در خطر می‌بیند و به همین خاطر دلهره و فشار عصبی زیادی را تحمل می‌کند. همچنین روند بازی‌های بتل رویال مبتنی بر حذف دشمن و غارت امکانات اوست که عمل بی‌رحمانه‌ای‌ست. با این حال وقتی که از هواپیما پریده و سپس به زمین رسیدید، تازه متوجه تفاوت‌های اصلی بین گیم پلی بازی کالاف دیوتی واروزن 2 و 1 خواهید شد. هر بار 150 نفر در قالب گروهای 1-4 نفره سوار یک هواپیما خواهید شد و روی نقشه فرود خواهید آمد. باید افراد زیادی را از دور مسابقه خارج تا تنها گروه بازمانده در نقشه باشید.

پس از به پایان رسیدن تمامی مراحل بیان شده، لازم است تا مانند هر نرم افزار دیگری، لوکیشن نصب نرم افزار مشخص شود. با انتخاب مکان مناسب برای نصب نرم افزار بر روی سیستم می‌توانید سرعت بازی و چگونگی انجام آن را کمی تحت تاثیر قرار دهید. از همین رو برای انجام این بخش لازم است کمی قبل، فضاهای مختلف سیستم خود را مورد بررسی قرار دهید. مانند تمامی مراحل قبلی، در این مرحله نیز لازم است تا به اینترنت جهانی متصل باشید. پس از دریافت فایل بازی و انتخاب زبان مورد نظر، به مرحله دریافت فایل‌های کمکی و آپدیت‌های لازم رهسپار می‌شوید.

سیستم مورد نیاز بازی وارزون Call of Duty Warzone‬‎

تحریریه مجله بازی یک گیمر