ناشران و توسعه دهندگان بازی نسبت به عرضه The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom واکنش نشان دادند



اگر در 24 ساعت گذشته در بیابان گم شده اید، The Legend of Zelda: Tears Of The Kingdom اکنون روی نینتندو سوییچ منتشر شده است و بسیاری از مردم واقعاً آن را دوست دارند. نینتندو راه اندازی را با یک مهمانی در فروشگاه نینتندو نیویورک در نیویورک جشن گرفت و اکنون دیگر ناشران و توسعه دهندگان در حال بررسی تبلیغات Zelda در رسانه های اجتماعی هستند.

پلی استیشن توییت کرد یک “از آن بالا لذت ببرید، Hylians!” با یک ایموجی ابری به رسمیت شناختن آخرین ماجراجویی لینک.

در همین حال Devolver Digital به همه هشدار بده که “برج شرکت دیجیتال Devolver برای Zelda بسته خواهد شد.”

حساب رسمی Sea of ​​Thieves با توییت خود به بازیکنان خود یک روز مرخصی از دریاهای آزاد داد و گفت: «اگر امروز در قلمرو دیگری مشغول باشید، اشک نخواهند ریخت».

نقد GameSpot’s Tears of the Kingdom آن را «افسانه زلدا در بهترین حالتش» می‌نامد که بهترین بخش‌ها و ویژگی‌ها را از تاریخ فرنچایز به عاریت می‌گیرد و چیزی جدید خلق می‌کند که از نظر احساسی طنین‌انداز، فریبنده و بی‌پایان پاداش است.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom اکنون به طور انحصاری روی نینتندو سوییچ در دسترس است. اگر امروز به Hyrule می‌روید، مرکز راهنماهای Tears of the Kingdom GameSpot همه چیزهایی را که برای شروع به آن نیاز دارید، دارد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  انتشار اولین تیزر فیلم Shazam 2 | تریلر رسمی به‌زودی



تحریریه مجله بازی یک گیمر