انتشار اولین تیزر فیلم Shazam 2 | تریلر رسمی به‌زودی

برادران وارنر با انتشار یک تیزر از حضور فیلم Shazam! Fury of the Gods به‌همراه فیلم بلک ادم در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو خبر داده است.

دواین جانسون، پیرس برازنان، نوحا سنتینو، آلدیس هاج، کوینتسا سویندل، مروان کنزاری، سارا شاهی، جیمز کوزاتی مویر، بودی سابونگوی و اولی لاتوکفو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Adam حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی فیلم Black Adam بر عهده ژاومه کویت-سرا، کارگردان فیلم The Shallows و فیلم Jungle Cruise، براساس فیلمنامه‌ای از روری هاینز و سهراب نوشیروانی بوده است.

دانلود از آپارات

فیلم Shazam! Fury of the Gods قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) اکران می‌شود. همچنین فیلم Black Adam برای اکران در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) برنامه‌ریزی شده است.



منبع

زکری لی‌وای، ریچل زیگلر، جک دیلن گریزر، لوسی لیو، هلن میرن، مارتا میلانز، جایمن هانسو، اشر آنجل، گریس فولتن، مگان گود، راس باتلر و ایان چن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Shazam! Fury of the Gods حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دیوید اف. سندبرگ برای کارگردانی و و هنری گیدن، یکی از دو نویسنده قسمت اول، برای نوشتن فیلمنامه فیلم Shazam! Fury of the Gods باز خواهند گشت.

همچنین دواین جانسون، بازیگر نقش بلک ادم از حضور فیلم Black Adam در اینستاگرام از حضور این فیلم در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2022 خبر داده است. البته جانسون مشخص نکرد که در پنل فیلم بلک ادم باید منتظر انتشار تریلر جدیدی از این فیلم باشیم یا نه، اما ممکن است در طول پنل فیلم اطلاعات و تصاویر بیشتری از فیلم Black Adam با طرفداران به اشتراک گذاشته شود. پنل فیلم بلک ادم و فیلم Shazam! Fury of the Gods در تاریخ ۲۳ ژوئیه (۱ مرداد) برگزار خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو فیلم جدید دنیای سینمایی دی سی قرار است در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال حضور داشته باشند. برادران وارنر با انتشار یک تیزر تایید کرد که فیلم Shazam! Fury of the Gods قرار است در کامیک کان سن دیگو 2022 دارای پنل باشد که قابل انتظار است اولین تریلر رسمی فیلم Shazam 2 در طول این پنل پخش شود. تیزر منتشر شده حاوی تصویر زیادی نیست و بخشی از تصاویر آن نیز متعلق به قسمت اول فیلم Shazam است و در ادامه می‌توانید این تیزر کوتاه را تماشا کنید:

دواین جانسون در نقش بلک ادم در فیلم Black Adam

مقاله‌ مرتبط:

  • معرفی فیلم Black Adam