شایعه: تاریخ انتشار بازی Lords of the Fallen مشخص شد

اگر این تاریخ فاش شده درست باشد، می‌توان انتظار داشت که در هفته‌ها و ماه‌های آینده اعلامیه‌های بیشتر و منظم‌تری درباره بازی منتشر شود. با برگزاری رویدادهایی مانند Summer Game Fest، PlayStation Showcase و Xbox Showcase در ماه ژوئن، این امکان وجود دارد که Lords of the Fallen در این رویدادها نمایش داده شود.

شایعات حاکی از آن است که تاریخ انتشار Lords of the Fallen تایید شده است و این بازی روح مانند در پاییز امسال منتشر خواهد شد.

بازی Lords of the Fallen برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و PC در دسترس خواهند بود.

یکی از کاربران توییتر به نام Aggiornamenti Lumia که به بررسی اتفاقات پشت صحنه فروشگاه مایکروسافت و آپدیت های آن می پردازد، مدعی شد بر اساس اطلاعات ثبت شده در سایت ایکس باکس، بازی Lords of the Fallen در تاریخ 20 اکتبر (13 مهر) منتشر خواهد شد. به هر حال این کاربر از زمان اعلام رسمی تاریخ انتشار و نمایش جدید این بازی Soulslike و RPG هیچ اطلاعاتی نداشته و تنها به اطلاعات تاریخ انتشار بازی در فروشگاه Xbox دسترسی پیدا کرده است.

طرفداران مدت هاست که منتظر Lords of the Fallen هستند. نسخه اصلی این بازی توسط Deck 13 ساخته شده و تقریبا 10 سال پیش منتشر شده است. اما عاقبت معنوی آن اثر از آن زمان با تأخیرها و راه اندازی مجدد بسیاری مواجه شده است. خوشبختانه امسال یک ریبوت کامل آن بازی توسط Hexworks کامل شده است و به نظر می رسد تاریخ انتشار Lords of the Fallen اکنون مشخص شده است.

بخوانید  بازی های تقویت حافظه اندروید 2022 |‌ ۲۰ بازی برای بهبود عملکرد ذهن
تحریریه مجله بازی یک گیمر