هایلی استاینفلد به فیلم خون آشام جدید این کارگردان پلنگ سیاه می پیوندد

هایلی استاینفلد جدیدترین بازیگر زنی است که در فیلم خون آشام جدید کارگردان رایان کوگلر با بازی مایکل بی جردن پس از قرارداد با برادران وارنر بازی کرده است.

رایان کوگلر، کارگردان Fruitvate Station، Creed، Black Panther و Black Panther: Wakanda Forever، کارگردانی و فیلمنامه نویسی فیلم خون آشام ماوراء الطبیعه بدون عنوان را بر عهده گرفته است. در حال حاضر در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونبازیگر دیگری نیز به این فیلم مورد انتظار اضافه شده است. هایلی استاینفلد جدیدترین بازیگر زنی است که در این فیلم خون آشام فراطبیعی بازی کرده است.

برادران وارنر پس از رقابت شدید در دسامبر گذشته توانست امتیاز این فیلم را به دست آورد و مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم از اواخر ماه آوریل در نیواورلئان آغاز می شود. علاوه بر استاینفلد، مایکل بی. جردن در نقش اصلی فیلم، دلروی لیندو، وونمی موساکو و جک اوکانل دیگر بازیگران این فیلم ماوراء طبیعی هستند که در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت. اطلاعات زیادی در مورد این پروژه در دسترس نیست و منابع نزدیک می گویند که فیلم احتمالاً در دوران جیم کرو (بین سال های 1876 تا 1965) و در ایالت های جنوبی آمریکا می گذرد که احتمالاً شامل خون آشام ها و سنت های فراطبیعی به این مناطق می شود.

چادویک بوزمن بازیگر نقش تی چالا و رایان کوگلر کارگردان فیلم Black Panther

همچنین گفته می شود این احتمال وجود دارد که جردن به عنوان برادر دوقلو در این فیلم دو نقش را بازی کند. بر اساس اطلاعات بازیگران به بیرون درز کرده، ظاهرا موسکو در نقش معشوق جردن و اوکانل نقش آنتاگونیست نژادپرست فیلم را بازی خواهند کرد، اما اطلاعاتی در مورد نقش استاینفلد در دست نیست. در طول سال‌ها، استاینفلد به‌خاطر نقش‌هایش در فیلم True Grit شناخته شده است، که برای آن نامزد دریافت جایزه اسکار، شروع دوباره، Pitch Perfect 2، Pitch Perfect 3، The Edge of Sevente، Bumblebee، Dickinson و Hawkeye شد.

بخوانید  انیمیشن The Resident Evil: Death Island ارائه شده است

تریلر خون آشام و ماوراء طبیعی رایان کوگلر قرار است در تاریخ 7 مارس 2025 (17 مارس 1403) اکران شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر