کارگردان Borderlands می خواهد فیلم به اندازه جنگ ستارگان و ایندیانا جونز جادویی باشد

پیش از اکران این فیلم در اواخر امسال، الی راث، کارگردان Borderlands در مورد الهام‌بخش خود از این فیلم و اینکه چگونه هدفش خلق تجربه‌ای است که می‌تواند همان هیجان برخی از بزرگترین فیلم‌های ماجراجویی دهه 80 را ارائه دهد، صحبت کرد.

راث به شرکت کنندگان Cinemacon (از طریق Variety) گفت: “من عاشق بازی بودم. من عاشق فیلم های علمی تخیلی پاپ کورن هستم.” در حالی که می خواست فیلمی بسازد که “جادو و سرگرم کننده باشد” توسط جورج لوکاس و استیون اسپیلبرگ. فیلم هایی مانند جنگ ستارگان و ایندیانا جونز. راث گفت: “شما یک چشم انداز در سر دارید، فقط امیدوارید همه چیز خوب پیش برود.” “بعضی وقت ها می شود، گاهی اوقات نمی شود. خوشبختانه این یکی انجام داد.”

راث همچنین در مورد یکی از ستاره های فیلم، کیت بلانشت، و نحوه ثبت نامش برای ساخت فیلم صحبت کرد زیرا عاشق فیلم کلاسیک B، فرار از نیویورک بود. بلانشت در Borderlands نقش لیلیت را بازی می‌کند، یک مزدور که به سیاره خطرناک پاندورا فرستاده می‌شود تا دختر گم‌شده اطلس، قدرتمندترین مدیر اجرایی جهان را پیدا کند. راث از بازی بلانشت در فیلم تمجید کرد، زیرا این بازیگر در حین فیلمبرداری این اقتباس از بازی ویدیویی، قهرمان اکشن درونی خود را در آغوش گرفت.

Borderlands در تاریخ 9 آگوست اکران می شود و کوین هارت، آریانا گرینبلات، جیمی لی کرتیس، جینا گرشون، ادگار رامیرز و جک بلک در نقش R2D2 دارای رتبه R هستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Last of Us چه زمانی آغاز می‌شود؟