نیم نگاهی به نبرد Bloodborne با باس فایت های میازاکی

در قسمت سوم صحنه رقابتی نهایی یک گیمر که با بازسازی Resident Evil 4 شروع شد، به Bloodborne رفتیم. اثری جاودانه از هیدتاکا میازاکی و هنوز هم عالی است.

سال ها پیش، استودیوی ژاپنی FromSoftware Bloodborne را به گیمرها آورد. برای مبارزه به عنوان یک شکارچی در خیابان های یک شهر بیمار. البته در این شهر حتی ماهیگیران نیز شکار می شوند. چند وقت پیش تصمیم گرفتیم دوباره سری به خیابان های یهرنام بزنیم.

در شروع جنبه رقابتی جدید یک گیمر، چندین بار با پدر گاسکوئین، یکی از باس‌های اصلی Bloodborne مبارزه می‌کنیم. به این ترتیب هر بار باید اسلحه متفاوتی را انتخاب می کردیم. هر بار که کسی اسلحه بهتری می‌خواست، باید پیتزای تند بیشتری می‌خورد تا هزینه سلاح را بپردازد. برای مشاهده نتایج نبردها، کشته شدن اعضای تیم به دست پدر و همچنین کشته شدن او به دست تیم یک گیمر، ویدیوی پیش روی خود را از دست ندهید.

در YouTube Zomji تماشا کنید

این رقابت دوستانه با Resident Evil 4 Remake آغاز شد و با Tekken 8 ادامه یافت و با Bloodborne به پایان رسید. شباهت بین همه این جنبه های رقابتی تلاش ما برای لذت بردن از بازی های مختلف و همچنین علاقه یک گیمر به ارائه ویدیوهای سرگرم کننده برای شما بود. نظرات خود را در مورد این ویدیوها در کامنت بنویسید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  فیلم رنفیلد نیک کیج امروز یک بازی به سبک بازماندگان خون آشام دریافت می کند