نقد و بررسی بازی Necrosmith 2; خلق هیولای فرانکشتاین

Necrosmith 2 از آن دسته بازی هایی است که شاید ظاهر جذابی نداشته باشد اما می تواند هر بازیکنی را به خود معتاد کند. به بررسی بازی ادامه دهید.

از جمله بازی های بزرگی است که همه ما منتظر آن هستیم و گاهی با وجود تبلیغات و پیشنهادهای جذاب فراوان، در نهایت تبدیل به کسب و کاری می شود که کمتر از حد انتظار است و گاهی اوقات کسب و کارهای بسیار پایینی راه اندازی می شود. که می تواند روح و هدف واقعی یک بازی ویدیویی که سرگرمی است را به تصویر بکشد، مخاطب است.به وضوح به آنها نگاه کنید. Necrosmith 2 یکی از این بازی‌هاست که همین چند روز پیش عرضه شد و می‌تواند مخاطبان را تا مدتی در دام و حتی معتاد به تجربه خودش نگه دارد.

Necrosmith 2 نه چیز زیادی از یک داستان تعریف می کند و نه حتی می خواهد. شخصیت اصلی بازی یک نکرومانسر است و توانایی احیای مردگان را دارد.به استثنای برخی دیالوگ های محدود که هر بار وارد بازی می شوید و مکالماتی که بین این شخصیت و گربه اش رد و بدل می شود، وجود ندارد. جزئیات بیشتر در مورد داستان و البته این موضوع به هیچ عنوان نقطه ضعفی برای این بازی محسوب نمی شود. از آنجا که سایر اجزای Necrosmith 2 آنقدر لذت بخش هستند که من شک دارم کسی نیاز به شنیدن داستان داشته باشد تا برای انجام بازی هیجان زده شود.

نبرد بزرگ در Necrosmith 2

روند کلی در Necrosmith 2 این است که شما یک برج دارید که باید در هر مرحله از بازی با تمام وجود از آن دفاع کنید. انواع دشمنان از گوشه و کنار نقشه ها که به صورت کاملا تصادفی طراحی شده اند بنابراین هر چرخش در بازی تجربه ای متفاوت و جدید است.به سمت این برج بشتابید و ابزار دفاعی شما چیزی نیست جز زنده کردن مردگان و خلق هیولاهای جدید در سبک هیولای فرانکشتاین! به عبارت دیگر، شما اعضای بدن این هیولاها شامل بدن اصلی، بازوها، پاها و سر را در اختیار دارید و می توانید آنها را به هر ترتیبی که می خواهید کنار هم قرار دهید و یک هیولای جدید بسازید.

بخوانید  اعلام تاریخ انتشار Layers of Fear در یک تیزر کوتاه

هیولاها می توانند وظایف مختلفی را انجام دهند. از کاوش در محیط برای یافتن آیتم های جدید گرفته تا پرسه زدن در اطراف برج اصلی برای دفاع از آن یا حتی حمله به دشمنان و مقر آنها. بازی حتی به شما این امکان را می دهد که شخصیت یکی از این هیولاها را بگیرید و به مکان های مورد نظر روی نقشه بروید. Necrosmith 2 همچنین دارای ویژگی های Roguelite است و اگر برج شما ویران شود، همه چیز تمام شده است و باید با بازگشت به منوی اصلی از نو شروع کنید. طبیعتاً طلایی که در هر جلسه بازی به دست می آورید و همچنین آیتم های خاصی که قدرت های دائمی را ارائه می دهند حفظ می شود و می توان از آنها برای خرید ارتقاهای مختلف استفاده کرد که شانس موفقیت شما را افزایش می دهد.

عوامل مختلفی دست به دست هم می دهند تا روند کلی Necrosmith 2 همیشه جالب، تازه و سرگرم کننده باشد. اولین و مهمتر از همه، تنوع بسیار زیاد اعضای بدن هیولا (!) است که به شما اجازه می دهد در طول زمان موجودات جدیدی با ویژگی های منحصر به فرد خلق کنید. به عنوان مثال، در ابتدا شما بیشتر فقط به اعضای اسکلتی بدن دسترسی دارید و به مرور زمان قطعات بدن از گابلین ها یا حتی نمونه های زرهی و خزنده های بعدی به آنها اضافه می شود و بازی محدودیتی در نحوه قرار دادن این قسمت ها ندارد. با هم، و شما می توانید به راحتی تبدیل به یک هیولا شوید، به عنوان مثال، او را کاری کنید که سر اسکلت مانند، اما بدنی شبیه خزنده سبز داشته باشد! موجودات را می توان به انواع سلاح ها، از سلاح های سرد گرفته تا سلاح های گرم یا حتی سلاح های جادویی مجهز کرد.

بخوانید  Timothée Chalamet و Zendaya در اولین پوستر و تیزر فیلم Dune 2 اولین تریلر فردا ظاهر می شوند.

علاوه بر این تنوع بالا، نقشه های بازی هر بار با حال و هوای جدیدی طراحی می شوند و این مشکل علاوه بر تنوع ظاهری که به بازی می دهد، گیم پلی را نیز تحت تاثیر قرار می دهد; زیرا نوع محیط ها می تواند روی سرعت هیولاها تاثیر بگذارد و باید در هنگام ایجاد آنها به این موضوع توجه داشته باشید. برخی از موجودات حتی می توانند به عنوان مثال در آب حرکت کنند و به این ترتیب می توانند به مکان های دور دست برسند و به راحتی به دشمنان آسیب برسانند. سازندگان بازی به چنین جزئیات کوچکی توجه زیادی داشته اند و به همین دلیل به مرور زمان بیشتر و بهتر یاد خواهید گرفت و این علاوه بر ارتقایی که به مرور زمان خریداری خواهید کرد، به تدریج شانس موفقیت شما را افزایش می دهد. و بقا مدت زمان طولانی تر.

صفحه ایجاد تایتان در Necrosmith 2

در هر نوبت بازی، همراه با دشمنان معمولی که از ابتدا به سمت برج حرکت می کنند، تقریباً هر 10-15 دقیقه یک بار شاهد حمله باس ها هستیم. باس ها بسیار بزرگتر از دشمنان معمولی هستند و اگر سعی کنید با همان هیولاهای معمولی آنها را شکست دهید، به طرز ناامیدکننده ای شاهد شکست و شکست نیروهای خود خواهید بود! اینجاست که تایتان ها وارد بازی می شوند. غول ها موجودات عظیمی هستند که برای ساختن آن ها به بخش های زیادی از بدن نیاز دارند، اما نتیجه نهایی آنقدر چشمگیر است که ارزش منابع را داشته باشد. در ابتدا، شما فقط می توانید یک غول داشته باشید، اما از طریق ارتقاء، می توان حداکثر تعداد آنها را افزایش داد. از دیگر ارتقاء های بازی می توان به طلسم های مختلف، ساختارهایی که میزان تولید اعضای بدن هیولا را افزایش می دهد و یک گربه بسیار زیبا که می تواند منابع پراکنده روی نقشه را در مدت زمان محدودی برای شما جمع آوری کند.

بخوانید  تریلر جدید رکوردشکنی فصل سوم The Mandalorian

البته Necrosmith 2 کاملاً بی عیب و نقص نیست. مشکل اصلی بازی را می توان ضعف در هوش مصنوعی قدرت ها دانست که به ویژه در حالت Browse خود را نشان می دهد و گاهی هیولای مورد نظر به جای رفتن به منابع بسیار نزدیک، به یک سفر طولانی عجیب و غریب می رود. که معمولاً نتیجه ای جز مرگ ندارد! بازی به طور کلی نیز بسیار کمی به شانس متکی است و بسته به اعضای بدنی که به دست می آورید، شانس شما برای ایجاد هیولاهای قوی تر افزایش یا کاهش می یابد. اما با وجود این موارد، در Necrosmith 2 ما برای یکی از آن آثاری ایستاده ایم که حتی اگر شکست بخورید، می خواهید شانس خود را دوباره امتحان کنید و این “زمان های اضافی” گاهی به گونه ای به هم متصل می شوند که متوجه می شوید در حال بازی کردن بوده اید. برای چند ساعت متوالی

مبارزه با غول ها در Necrosmith 2

Necrosmith 2 از نظر گرافیکی تجربه ای با جلوه های بصری پیکسلی اما در عین حال پرجزئیات و چشم نواز است و موسیقی خوبی برای بازی انتخاب شده است تا شاهد کمبودی از این جنبه ها نباشیم. در کل برای آن دسته از بازیکنانی که به بازی های اعتیادآور و همچنین اکشن Roguelite علاقه دارند، Necrosmith 2 اثری است که پیشنهاد می کنم آن را از دست ندهید. این بازی دارای قیمت بسیار پایین 8 دلار است، به همین دلیل است که ساعت های بی پایانی از سرگرمی خالص بازی های ویدیویی را به روشی اعتیاد آور فراهم می کند. اشتیاق ایجاد هیولاهای جدید و متفاوت و تلاش برای زنده ماندن بیشتر هرگز یکسان نیست، برعکس، سرگرم کننده است و منجر به تجربه ای واقعاً ارزشمند شده است.

بازی بر روی PC بررسی شد و ناشر کد آن را برای یک گیمر ارسال کرد

تحریریه مجله بازی یک گیمر