منتظر اولین تریلر Deadpool 3 و A Quiet Place به زودی باشید


به نظر می رسد که در جریان Super Bowl امسال، می توان منتظر انتشار اولین تریلر از چندین فیلم مورد انتظار از جمله Deadpool 3 بود.

در آخر اخبار سینما و تلویزیوناطلاعات اکران فیلم های Super Bowl امسال منتشر شد. طبق گزارش Variety، Super Bowl LVIII قرار است تریلرهایی برای Deadpool 3، Wicked و A Quiet Place: Day One منتشر کند. علاوه بر انتشار اولین تریلر Deadpool 3 که تنها فیلم مارول در سال 2024 است، انتظار می رود دیزنی نمایش های جدیدی از Kingdom of the Planet of the Apes و Inside Out 2 را نیز منتشر کند.

در این بین، پارامونت نیز مانند دیزنی، برنامه دقیقی خواهد داشت و علاوه بر اولین تریلر فیلم A Quiet Place: Day One، احتمالاً نمایش جدیدی از Bob Marley: One Love و IF نیز منتشر خواهد شد. همچنین گفته می‌شود که در جریان Super Bowl امسال، احتمالاً می‌توان منتظر اولین آگهی تبلیغاتی سری Knuckles بود که اسپین‌آف فیلم Sonic the Hedgehog است. در کنار این انیمیشن ببر، سریال The Family Stallone اثر سیلوستر استالونه، The Chi، فصل دوم سریال Halo و آگهی تبلیغاتی فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning از پارامونت پلاس ظاهرا پخش خواهد شد.

جان کریسنکی و امیلی بلانت فرزندان خود را به پناهگاهی در یک مکان آرام می برند.

یونیورسال نیز با اولین تریلر بازی Wicked در Super Bowl امسال حضور خواهد داشت و می توان منتظر نمایش جدیدی از The Fall Guy و Kung Fu Panda 4 بود. همچنین شایعه شده است که یونیورسال اولین تریلر را منتشر خواهد کرد و فیلم Twisters را نشان می دهد، اگرچه این نمایش هنوز قطعی نیست. همچنین به نظر می رسد که نباید انتظار نمایشی از برادران وارنر، سونی پیکچرز، نتفلیکس یا آمازون داشته باشیم و آنها هنوز حقوق تبلیغاتی را نخریده اند.

بخوانید  Team Fortress 2 در تابستان امسال آپدیت بزرگی دریافت خواهد کرد

بنابراین، نباید منتظر نمایش جدیدی از آثاری مانند Dune: Part Two، Ghostbusters: Frozen Empire، Bad Boys 4 و Godzilla x Kong: The New Empire بود. Super Bowl LVIII دوشنبه صبح هفته آینده برگزار می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر