معرفی بازی موبایل Haak Metroidvania Apocalypse

اگر به دنبال یک بازی اکشن با پس زمینه وحشتناک هستید، در این مقاله Haak را به شما معرفی می کنیم که بتواند برای مدت طولانی بازیکنان را سرگرم کند.

بازی های سبک مترویدوانیا از جمله محبوب ترین آثاری هستند که همیشه بازیکنان را به جستجو در محیط های مختلف برای کشف رازها، مهارت ها و البته آیتم های جدید تشویق می کند. در این دسته از بازی ها ورود به برخی محیط ها و حتی به دست آوردن برخی آیتم ها تنها با کسب مهارت ها و آیتم های خاصی امکان پذیر خواهد بود. سری Metroid و Castlevania کونامی مبتکر این سبک بازی بودند که پس از آن بازی های زیادی توسط استودیوهای مختلف ساخته شد که هر کدام حال و هوای خاص خود را داشتند. در این مقاله به بازی Haak یک گیمر می پردازیم که وظیفه کشف Razormes را در دنیای آخرالزمانی به بازیکنان بر عهده دارد.

هک بازی

بازی با نمایش نمایی از یک شهر ویران شده و تلفیق آن با موسیقی شرقی سعی در جذب مخاطب از ابتدا و به طور دقیق تر در منوی اصلی دارد که به نظر می رسد به بهترین شکل ممکن این کار را انجام داده است. این بازی داستان سرزمینی را روایت می کند که پس از یک فاجعه بزرگ ویران شده است که زمانی بسیار زیبا بوده است. بازیکنان نقش هاک، شخصیت اصلی بازی را بر عهده می گیرند که به سرزمین جنوبی ساهو سفر می کند که به پناهگاهی امن تبدیل شده است. طبیعتا این سفر بدون چالش نخواهد بود و شخصیت اصلی باید با دشمنان عجیبی که قصد نابودی همه چیز را دارند مبارزه کند. جدای از این دشمنان، چالش های محیطی مختلفی مانند لیزر و تله نیز وجود دارد.

بخوانید  جاستین رویلند در بحبوحه اتهامات مربوط به آزار خانگی از بازی Squanch استعفا داد

بازیکنان نقش هاک، شخصیت اصلی بازی را بر عهده می گیرند و به سمت جنوب به سرزمین ساهو می روند که به یک پناهگاه امن تبدیل شده است.

بازی هک شامل چندین شخصیت است که مستقیماً با یکدیگر روبرو می شوند و از طریق تماس با بقیه ارتباط برقرار می کنند. در برخی از مکالمات شما حق انتخابی خواهید داشت که به هر شکلی داستان بازی را شکل می دهد. این بازی یک اثر به سبک مترویدوانیا است که می تواند بازیکنان را برای مدت طولانی سرگرم کند تا عناصر مختلف و داستان های مختلف را در محیط های آخرالزمان کشف کنند. یک ماموریت بسیار جالب به لطف طراحی بسیار خوب محیط. برخی از قسمت های نقشه دارای مکان خاصی هستند که بازیکنان می توانند بین نقاط مختلف بازی حرکت کنند و از همه مهمتر پیشرفت خود را ذخیره کنند.

گفتگو با یک شخصیت در یک بازی هک

گرافیک جذاب بازی در منوی اصلی به راحتی می تواند مخاطب را جذب کند و این را می توان در لحظه لحظه بازی حس کرد. موسیقی و صدای بازی نیز به بهترین شکل ممکن انتخاب شد. به طوری که هر آیتم و چیزهای مختلفی که می توان دید یا استفاده کرد صدای خاص خود را دارند. به طور کلی، Haak استودیو Blingame یک اکشن ماجراجویی عالی است که می تواند مخاطبان خود را برای مدت طولانی درگیر دنیای خود نگه دارد.

هک بازی اکنون به صورت رایگان در اندروید و آیفون در دسترس است. می توانید این بازی موبایلی را از طریق لینک های زیر دانلود کنید و از تجربه بازی اکشن جذاب لذت ببرید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر