هیدکی کامیا علاقه مند به بازسازی Devil May Cry است

هیدکی کامیا، کارگردان Devil May Cry، تمایل خود را برای تولید نسخه بازسازی شده اولین قسمت از سری Devil May Cry ابراز کرده است.

بازی های Devil May Cry را می توان یکی از بهترین و محبوب ترین سری های کپکام دانست. نسخه جدیدی از Duel May Cry پس از انتشار نسخه پنجم در سال 2019 در دسترس بازیکنان قرار نگرفت و طرفداران منتظر تجربه بازی دیگری از این سری هستند. اولین بازی از این سری زمانی که در سال 2001 منتشر شد، پیشگامانه بود و الهام‌بخش بازی‌هایی مانند God of War بود که امیدوار بود سیستم مبارزه‌ای روان‌تر و رضایت‌بخش‌تر را ارائه دهد.

حالا در میان آخرین اخبار بازی، متوجه شدیم که هیدکی کامیاکارگردان Devil May Cry تمایل خود را برای کار بر روی بازتولید نسخه اول این مجموعه ابراز کرده است. در سال های اخیر، Capcom با بازسازی بازی هایی مانند Resident Evil 4 به موفقیت های زیادی دست یافته است. بنابراین، بازسازی دویل می کرای اصلا دور از ذهن نیست.

هیدکی کامیا پس از ترک استودیوی بازی‌های پلاتینیوم شروع به بررسی عمیق‌تر ایده‌ها و توسعه بازی‌های خود در یوتیوب کرد و در عین حال به سوالات طرفداران نیز پاسخ داد. هنگامی که از سازنده در مورد احتمال بازسازی Devil May Cry سوال شد، سازنده پاسخ داد که این ایده جالبی است: “من دوست دارم بازی هایی مانند این را با گرافیک به روز بسازم.” این کارگردان همچنین علاقه مند به کار در سریال های مختلف دیگری مانند اوکامی و بایونتا است.

اگرچه ریمستر یا پورت HD بسیاری از این بازی ها منتشر شده است، اما هیدکی کامیا اعتراف کرد که هنوز دلیل خوبی برای کار روی بازسازی آنها دارد. کارگردان اشاره کرد که می خواهد در بازسازی احتمالی Devil May Cry تغییراتی در گیم پلی ایجاد کند. به نظر می رسد که هیدکی کامیا می خواهد بازی را از ابتدا بازسازی کند تا به طرفداران اثری مدرن بدهد که جلوه های بصری چشم نواز و مکانیزم های دقیق گیم پلی دارد.

بخوانید  رکوردشکنی فیلم Prey، پیش درآمد Predator در شبکه هولو

سری Devil May Cry زیر نظر Capcom و تیم Capcom می باشد Hideaki Itsuno یک قرارداد کارگردان در حال حاضر مشغول کار بر روی Dragon's Dogma 2، اولین RPG 70 دلاری کپکام است. در نتیجه، طرفداران نباید به این زودی انتظار انتشار دیگری از Doyle May Cry را داشته باشند. تولید نسخه جدید این مجموعه زیر نظر هیدکی کامیا می تواند این خلا را پر کند و تا عرضه ششمین نسخه تجربه ای را در اختیار بازیکنان قرار دهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر