مدیرعامل Embracer می‌گوید پس از اخراج‌های گسترده و لغو بازی‌ها، شایسته انتقاد است

صنعت بازی های ویدیویی در سال 2024 با اخراج و لغو پروژه ها مواجه شده است و یک شرکت به ویژه به نام Embracer موجی از انتقادها را به دلیل اخراج کارکنان، تعطیلی استودیوها و لغو بازی ها پس از موج عظیم استخدام و یک دوره رشد دریافت کرد. سال قبل .

لارس وینگفورز، مدیرعامل Embracer در مصاحبه ای جدید گفت که به عنوان مدیر عامل او شایسته انتقاد است. اما او می‌گوید کارهایی برای انجام دادن وجود دارد و او تلاش می‌کند «همیشه ارزش سهامداران را در هر شرایطی به حداکثر برساند».

او به GI.biz گفت: «دردناک بود. اما من همچنان به کاری که انجام می‌دهیم ایمان دارم، به تیم‌هایم و چشم‌اندازی که تعیین کرده‌ایم ایمان دارم. من همچنین معتقدم که بازارهای عمومی، اگر این کار را به درستی انجام دهیم، مکانی فوق‌العاده برای تأمین مالی کسب‌وکار شما و جذب سرمایه‌گذاران و سرمایه‌گذاران است. بازار بدهی

“اما شما باید به خوبی اجرا کنید. اگر این کار را انجام دهید، این می تواند یک پلت فرم فوق العاده برای امکان رشد و داشتن مزیت رقابتی واقعی باشد.”

در فوریه امسال، امبراسر فاش کرد که 29 مسابقه اعلام نشده را لغو کرده و نزدیک به 1400 نفر را طی شش ماه گذشته به عنوان بخشی از تلاش‌های قبلی اعلام‌شده برای بازسازی خود اخراج کرده است.

Embracer این کاهش های شدید را تا حدی به دلیل یک معامله بزرگ انجام داد که در ساعت یازدهم به نتیجه نرسید و بعداً مشخص شد که قراردادی با شرکت سعودی Savvy Games بوده است. Embracer قبلاً یک میلیارد دلار از عربستان سعودی گرفت و زمانی که مردم از موضع عربستان سعودی در مورد حقوق بشر انتقاد کردند، از این اقدام دفاع کرد.

بخوانید  تریلر معرفی ماموریت انحصاری پلی استیشن در بازی Hogwarts Legacy

وینگفورز گفت که به عنوان رهبر Embracer باید “مسئولیت” را بر عهده بگیرد و در مورد اشتباهات “متواضع” باشد.

“مطمئنم که مستحق انتقادهای زیادی هستم، اما فکر نمی‌کنم تیم من یا شرکت‌های من مستحق این همه انتقاد باشند. من خودم می‌توانم مقدار زیادی از آن را تحمل کنم. اما در پایان روز، باید به آن ایمان داشته باشم. ماموریتی که ما برای خود تعیین کرده ایم و هنوز معتبر است و اکنون با ایجاد این ساختار (جدید) آن را قادر می سازیم.»

ساختار جدیدی که Wingefors به ​​آن اشاره می کند، تصمیم Embracer برای تقسیم شرکت به سه بخش در تلاش برای سودآوری بیشتر است.

وینگفورز همچنین توضیح داد که چرا امبراسر سال‌ها پیش استودیوهای زیادی خرید و کارکنان زیادی را استخدام کرد. همه‌گیری کووید منجر به افزایش درآمدها و فرصت‌های بالقوه برای کسب‌وکارها شد، و وینگفورز گفت: «همه» پشت تصمیم او برای سرعت بخشیدن به آن در آن زمان بودند. او گفت، با این حال، واقعیت امروز «متفاوت و دردناک است و ما باید با آن سازگار شویم».

برخی از برجسته ترین حرکات Embracer شامل لغو گزارش یک بازی Deus Ex و بسته شدن استودیو Saints Row Volition و توسعه دهنده TimeSplitters Free Radical بود. Embracer همچنین مشاغل خود را در شرکت‌های تابعه مانند Crystal Dynamics و Beamdog کاهش داد. این شرکت گیربکس را به قیمت 460 میلیون دلار به Take-Two فروخت.

اخراج‌ها در صنعت بازی‌های ویدیویی به Embracer و استودیوهای آن محدود نمی‌شود، زیرا مایکروسافت 1900 موقعیت را در تیم بازی‌های خود کاهش داده است و توسعه‌دهنده League of Legends، Riot نیز صدها موقعیت را کاهش داده است که نشان‌دهنده تعداد کمی از حذف‌های بازی تاکنون در 2024.

بخوانید  بهترین معاملات تلویزیونی پیش از Prime Day 2023

برای اطلاعات بیشتر، ویژگی عمیق GameSpot را در مورد اخراج صنعت بازی های ویدیویی بررسی کنید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر