مجازات برای بازیکنانی که از باگ The Division 2 برای پیشرفت استفاده کردند، تایید شد


توسعه دهندگان Division 2 می خواهند بازیکنانی را که از باگ حالت Descent برای پیشرفت سوء استفاده کرده اند مجازات کنند.

پنجمین سال محتوا پس از عرضه‌ی The Division 2 در ماه گذشته آغاز شد و یک حالت Roguelite و PvE جدید به نام Descent را به همراه داشت. با توجه به اینکه پیشرفت در این مرحله و رسیدن به بازی نهایی با چالش های زیادی همراه است، برخی از بازیکنان شروع به سوء استفاده از یک باگ کرده اند. این باگ به آنها اجازه می داد تا به تیم دیگر بازیکنانی که در میانه راه هستند اضافه شوند و از این طریق امتیاز و جوایز اضافی دریافت کنند.

حال شرکت Massive Entertainment در بیانیه ای اعلام کرده است که برای مقابله با این دسته از گیمرها اقدامات سختگیرانه ای انجام خواهد داد. سازنده گفت: “ما این مسائل را بسیار جدی می گیریم و متعهد به حفظ یک محیط بازی عادلانه و لذت بخش برای همه بازیکنان هستیم.” ما داده ها را به دقت بررسی کرده ایم و افرادی را شناسایی کرده ایم که به طور سیستماتیک از این باگ سوء استفاده کرده اند.”

Mister Entertainment تایید کرده است که برای این دسته از بازیکنان جریمه های مناسبی در نظر گرفته است. در ابتدا این بازیکنان به مدت دو هفته از بازی در The Division 2 محروم خواهند شد. علاوه بر این، حساب های تحریم شده نشان ویژه ای دریافت می کنند تا با مشاهده تخلفات جدید، مدت تحریم و تعلیق حساب آنها افزایش یابد.

توسعه دهنده همچنین خاطرنشان کرد که برای همیشه حساب بازیکنانی را که چندین تخلف دارند مسدود می کند. در نهایت، پیشرفت بازیکنانی که از این باگ سوء استفاده کرده اند حذف خواهد شد تا با سایر بازیکنان منصفانه رفتار شود. آقای انترتینمنت گفت: “ما معتقدیم بسیار مهم است که اطمینان حاصل شود که همه بازیکنان فرصت برابر برای موفقیت و رقابت در بازی دارند.”

بخوانید  انتشار تریلر انتشار بازی Persona 3 Reload

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی The Division 2 با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر