مادام وب افتتاحیه فاجعه باری داشت

فیلم مادام وب این فیلم در افتتاحیه خود موفق به تبدیل شدن به یک فیلم برتر باکس آفیس نشد و شروع بسیار ضعیفی داشت.

مادام وب که به تازگی اکران شده است، بدترین رکورد فروش آخر هفته را برای فیلم های مارول سونی دارد. این فیلم که در سایت Rotten Tomatoes رتبه بسیار ضعیف 13 درصدی دارد، در افتتاحیه 6 روزه خود در ایالات متحده تنها 25.8 میلیون دلار به دست آورد که بدترین رکورد برای فیلم های مارول سونی است. آمار فروش جهانی این فیلم از 25.7 میلیون دلار فراتر نمی رود.

این در حالی است که اولین هفته اکران روز ولنتاین آن از چهارشنبه هفته گذشته آغاز شد و تا دوشنبه سوم فوریه که در آمریکا به روز رئیس جمهور معروف است ادامه داشت. بودجه تولید مادام وب 80 میلیون دلار اعلام شد و ارقام فروش آن هنوز تا حد انتظار فاصله دارند. برای درک عملکرد ضعیف این فیلم، بد نیست به آمار Morbius، یکی دیگر از آثار تحسین نشده سونی و مارول که در سال 2022 افتتاحیه 39.1 میلیون دلاری داشت، اشاره کنیم.

داکوتا جانسون از مادام وب

یکی دیگر از رکوردهای منفی این فیلم این است که مادام وب اولین فیلم مارول پس از Fantastic Four در سال 2015 است که در هفته اول اکران نتوانست در صدر باکس آفیس قرار گیرد. این فیلم شکست بزرگی برای فاکس قرن بیستم بود و امتیاز 9% را در Rotten Tomatoes دریافت کرد. در واقع، باب مارلی یک عشق با 51 میلیون دلار در باکس آفیس ایالات متحده از مادام وب پیشی گرفت.

داکوتا جانسون در نقش مادام وب، سیدنی سوینی، اما رابرتز، آدام اسکات، سلست اوکانر، ایزابلا مرسدس، زوسیا مامت، مایک ایپس و طاهر رحیم از جمله بازیگران فیلم مادام وب هستند. حضور داشتند و نقش داشتند. S.J. Clarkson کارگردان دو قسمت از سریال جسیکا جونز و دو قسمت از سریال مدافعان به کارگردانی و نویسندگی مادام وب. کلر پارکر در نوشتن فیلمنامه مادام وب به کلارکسون کمک کرد.

بخوانید  فیلم Thunderbolts با تغییر یکی دیگر از بازیگران خود مواجه شد

در ادامه مجموعه فیلم‌های مبتنی بر مارول سونی، Kraven the Hunter در تاریخ 30 آگوست 2024 (9 سپتامبر 1403) وارد سینماها خواهد شد و Venom 3 قرار است در تاریخ 8 نوامبر 2024 (18 نوامبر) اکران شود. ، 1403).

تحریریه مجله بازی یک گیمر