لیست بازی های Xbox Live Gold فوریه 2023

علاوه بر دو بازی ذکر شده، مشترکین سرویس طلا همچنان می توانند بازی های ژانویه این سرویس را دانلود کنند. بازی Iris Fall تا پایان امروز 11 بهمن (31 ژانویه) و بازی Autonauts تا 26 بهمن (15 فوریه) به حساب کاربری اضافه می شود.

مایکروسافت همچنان با انتشار بازی‌هایی در مسیری عجیب‌تر هر ماه، دهمین سالگرد کاتالوگ بازی‌های رایگان خود را در Xbox Live جشن می‌گیرد. بازی‌های رایگان Xbox Live Gold برای فوریه ۲۰۲۳ از جمله For the King و Guts N Goals معرفی شده‌اند. هر دو در اصل برای Xbox One هستند. با این حال، به لطف سازگاری رو به عقب با Xbox Series X Xbox Series S نیز سازگار هستند.

هزینه اشتراک طلایی Xbox Live 9.99 دلار در ماه است و در درجه اول برای دسترسی به چند نفره آنلاین استفاده می شود. برای دارندگان Xbox One و Xbox Series X Xbox Series S که به دنبال خرید سرویس اشتراک هستند، Xbox Game Pass Ultimate با قیمت 14.99 دلار در ماه انتخاب بهتری است و شامل Live Gold است.

بازی For the King ساخته استودیوی IronOak Games از 12 بهمن تا 9 مارس (1 تا 28 بهمن) در دسترس خواهد بود. این بازی با موتور Unity ساخته شده است و یک بازی استراتژی زمان واقعی است که شامل مبارزات نوبتی و پیشرفت رویه ای در گیم پلی خود می شود. این بازی در سال ۲۰۱۸ برای نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر شد و نقدهای آن در استیم بسیار مثبت است. از آنجایی که دنباله بازی امسال منتشر می شود، می توان این انتخاب را به موقع دانست.

بخوانید  Before Your Eyes Dev بازی جدیدی را با کودک روانی اعلام می کند

Guts N Goals، دیگر بازی این ماه، از 27 بهمن تا 24 مارس (16 فوریه تا 15 مارس) در دسترس خواهد بود و در اکتبر 2021 منتشر شد. این بازی کاملاً توسط موتور GameMaker ساخته شده است، به نظر می رسد یک بازی است که در آن بازیکنان شکست می خورند. دشمنان خود را در نبردهای نوبتی در حالی که از تله ها و سایر خطرات آشنا در بازی های استراتژیک اجتناب می کنند.

مایکروسافت بازی‌های رایگان سرویس Xbox Live Gold را در فوریه 2023 معرفی کرد.