لگو فورتنایت: کجا مس را پیدا کنیم


مدتی است که لگو فورتنایت را بازی می‌کنید، نیمکت کاردستی خود را به کیفیت کمیاب ارتقا داده‌اید و انواع طرح‌های جدید را برای ساختن باز کرده‌اید. فقط یک مشکل وجود دارد: بیشتر این طرح ها به مواد جدیدی نیاز دارند که هنوز ندارید، مانند مس. اما برای شما خوش شانس است، ما به شما می گوییم کجا آن را پیدا کنید، چگونه آن را برداشت کنید، و پس از تهیه با آن چه کاری انجام دهید.

کجا مس را در لگو فورتنایت پیدا کنیم

احتمالاً مجبور خواهید بود برای بدست آوردن مس بسیار دور از روستای خود قدم بزنید، زیرا این مس فقط در غارهای گدازه ای یافت می شود و غارهای گدازه ای در بیوم بیابان یافت می شوند. اگر به دنبال مس هستید، احتمالاً قبلاً مدتی را در آنجا گذرانده‌اید، اما اگر این کار را نکرده‌اید، باید انتظار داشته باشید که در جهت مخالف مناطق برفی باشد، زیرا به نظر می‌رسد که در اینجا بیوم بیابان ظاهر می‌شود. .

تنهایی رفتن خطرناکه  اینو بگیر!
تنهایی رفتن خطرناکه اینو بگیر!

مانند تمام غارهای دیگر، ورودی روی تپه بزرگی از صخره ها است که خیلی بزرگتر از آن است. وارد شوید و ذخایر مس را همه جا خواهید دید. اما شما به دو چیز نیاز دارید: نوعی مقاومت در برابر حرارت، زیرا در آنجا بیش از حد گرم است، و یک کلنگ کمیاب (آبی) زیرا هر چیزی کمتر مس را استخراج نمی کند.

مقاومت در برابر حرارت آسان است. با نوشیدن یک شیک برف بری، ده دقیقه مقاومت در برابر حرارت به دست می آورید، و تهیه آن بسیار ساده است: برفی و شیر را در آبمیوه گیری خود مخلوط کنید.

بخوانید  GTA 5 به زودی، شش ماه پس از بازگشت به سرویس، Xbox Game Pass را ترک خواهد کرد

چگونه یک کلنگ کمیاب در لگو فورتنایت بدست آوریم

برای برداشت مس، به یک کلنگ کمیاب (آبی) نیاز دارید که می توانید آن را در یک نیمکت کاردستی با سه چنگال شنی از جانوران بیابانی و سه میله چوب فلکس که از چوب فلکسی از کاکتوس های مناطق بیابانی ساخته شده است، بسازید. هنگامی که یک کلنگ کمیاب دارید، شکستن رسوبات مس باعث تولید سنگ مس می شود که به تنهایی مفید نیست. اما شما می توانید از یک ذوب فلز برای ذوب سنگ معدن به میله های مس استفاده کنید که کاربردهای بسیار بیشتری دارند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر