قطعات بیشتری با الهام از جنگ ستارگان به بریتانیا می آیند

ضرابخانه سلطنتی بریتانیا فاش کرده است که سکه های الهام گرفته از جنگ ستارگان در راه است. اولین مورد امروز در دسترس است و دارای هزاره فالکون بر روی یک سکه نقره 50p است.

این خبر در ابتدا از حساب رسمی رویال مینت ایکس/توئیتر. توییت می گوید:

“یک سکه جدید @StarWarsUK™ با یکی از نمادین ترین وسایل نقلیه تاریخ سینما وارد شده است. هزاره افسانه ای فالکون اولین سکه ای است که روی یک سکه 50p بریتانیا ظاهر می شود. در اینجا به مجموعه خود اضافه کنید.”

به لطف گزارش بی‌بی‌سی، می‌دانیم که این اولین مورد از گزارش‌های امسال است. در اواخر امسال، مردم می‌توانند سکه‌هایی را جمع‌آوری کنند که دارای یک جنگنده TIE، یک X-Wing و دومین ستاره مرگ است.

بی بی سی همچنین اشاره می کند که این اولین بار نیست که جنگ ستارگان با ضرابخانه سلطنتی همکاری می کند. سال گذشته، به مناسبت چهلمین سالگرد بازگشت جدی، ضرابخانه سلطنتی سری دیگری از سکه‌های R2-D2 و C-3PO را در داخل هزاره فالکون و همچنین سکه‌هایی که شخصیت‌های نمادین دیگری مانند دارث ویدر، لوک اسکای واکر را نشان می‌دهند منتشر کرد. . ، هان سولو و موارد دیگر.

برای اخبار بیشتر درباره جنگ ستارگان، داستان ما را بررسی کنید که نشان می‌دهد چگونه Star Wars: The Sidekick پوستر جدید و تاریخ انتشار رسمی دارد و چگونه بیلی دی ویلیامز گفته است که برای «سال‌های طولانی» دوباره نقش لاندو را بازی خواهد کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نویسنده Dune فیلمنامه راز فضایی جدید دنیس ویلنوو را نوشته است