فیل اسپنسر می‌گوید هیچ دنیایی وجود ندارد که استارفیلد آنقدر خوب باشد که مردم PS5 خود را بفروشند و به Xbox تغییر دهند.

صحبت کنید یه جورایی خنده داراسپنسر گفت که هدف مایکروسافت این نیست که از نظر فروش از سونی یا نینتندو پیشی بگیرد. به گفته اسپنسر، متأسفانه مایکروسافت در رقابت فروش در نسل Xbox One/PS4 شکست خورد و این شرکت امیدی به بازگشت به رتبه 1 صرفاً از طریق فروش کنسول ندارد.

“بدون شک، کنسول قلب برند ایکس باکس است، بنابراین ما همچنان بر کیفیت تجربه کنسول تمرکز خواهیم کرد. برخی از افراد می خواهند ما را عقب نگه دارند و معتقدند که ما “نسخه سبز بهتری از آبی ها هستیم”. “. ما باید برویم و کار خودمان را انجام دهیم.” اسپنسر گفت.

از آنجایی که کتابخانه‌های بازی مردم در حال حاضر عمدتاً از بازی‌های دیجیتالی تشکیل شده‌اند که با آنها به ماشین‌های جدید منتقل می‌شوند، دوران نسل‌های جدید کنسول‌ها که خط مشخصی را در شن مشخص می‌کنند به پایان رسیده است. مردم اکنون می‌توانند راحت‌تر بین پلتفرم‌ها جابه‌جا شوند، حداقل در یک خانواده، که متقاعد کردن افراد برای جابجایی را بسیار سخت می‌کند. اسپنسر گفت، اگرچه استارفیلد بهترین بازی تمام دوران است، برای ایکس‌باکس برای پیشی گرفتن از سونی کافی نیست.

“من بسیاری از کارشناسان را می بینم که به نوعی می خواهند به روزهایی برگردند که همه ما کارتریج و دیسک داشتیم و هر نسل جدید یک لوح تمیز بود. و شما می توانستید کل قسمت کنسول را تغییر دهید. آیا دنیا ما نیست.” اسپنسر گفت، هیچ دنیایی وجود ندارد که Starfield 11/10 باشد و مردم شروع به فروش PS5 خود کنند. این اتفاق نخواهد افتاد.”

بخوانید  Microsoft Aiming For 100% Call Of Duty Parity On PlayStation And Nintendo: Exclusive Skins And Betas Might Be Done

من نظراتی را در آنجا می بینم: اگر فقط بازی های عالی بسازید، همه چیز معکوس می شود. این فقط درست نیست [that] اگر بیرون برویم و بازی‌های عالی بسازیم، ناگهان شاهد تغییر شدید اشتراک‌گذاری کنسول خواهید بود. ما بدترین نسل را در نسل Xbox One از دست دادیم، جایی که همه کتابخانه دیجیتالی بازی‌های خود را ایجاد کردند. هر سال، 90 درصد از افرادی که برای خرید کنسول به یک فروشگاه می روند، در حال حاضر عضو یکی از سه اکوسیستم هستند. کتابخانه دیجیتال آنها آنجاست.”

PS5 از سال 2020 به فروش 40 میلیون سیستم نزدیک می شود، در حالی که Switch بیش از 122 میلیون دستگاه فروخته است. مایکروسافت به نوبه خود، آمار فروش Xbox را اعلام نمی کند.

فیل اسپنسر، مدیر عامل مایکروسافت گیمینگ، در مورد نبرد بین مایکروسافت و رقبای سونی و نینتندو اظهار نظر کرده و گفته است که ایکس باکس در جایگاه سوم قرار دارد و این ایده که مایکروسافت می‌تواند بازی‌های بهتری برای به دست آوردن سهم بازار بسازد، قابل قبول نیست. اسپنسر گفت که اگرچه استارفیلد بهترین بازی در تاریخ جهان است، اما برای کمک به ایکس باکس برای پیشی گرفتن از پلی استیشن کافی نیست.

در اخبار دیگر، اسپنسر اخیراً به بررسی های ضعیف Redfall واکنش نشان داد و توضیح داد که چه چیزی اشتباه است.

“ما به دنبال کنسول سونی یا کنسول نینتندو نیستیم. واقعاً راه‌حل یا پیروزی مناسبی برای ما وجود ندارد. و می‌دانم که این موضوع باعث ناراحتی بسیاری از مردم خواهد شد. اما حقیقت این است که وقتی شما در رتبه سوم هستید. جایگاه در بازار کنسول و اینکه دو بازیکن برتر به همان اندازه که هستند قوی هستند و در برخی موارد بی سر و صدا روی بستن معاملات و چیزهای دیگری که ایکس باکس را برای ما به عنوان تیم دشوار می کند متمرکز هستند – چشم انداز ما این است که همه کسانی که در کنسول هستند عملکرد خوبی دارند. اسپنسر گفت.

بخوانید  اکنون می توانید به طور رسمی از Excel در Eve Online استفاده کنید

پس مایکروسافت چه کاری انجام می دهد؟ اسپنسر گفت که این شرکت در بازاری که به طور انحصاری بر روی یک پلتفرم کنسول تمرکز نمی کند، «دیدگاه منحصر به فردی» دارد. در عوض، مایکروسافت در حال ایجاد زیرساختی است که از بازی‌ها در همه دستگاه‌ها، از جمله تلفن‌ها و تبلت‌ها از طریق استریم پشتیبانی می‌کند. به گفته اسپنسر، به طور خلاصه، مایکروسافت می‌خواهد بازی‌ها را بر روی پلتفرم‌های زیادی که ممکن است در دسترس قرار دهد تا به مخاطبان وسیع‌تری دسترسی پیدا کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.