نمایش پسر طلایی در اولین پوستر سری جدید پسران

آمازون در کنار ساخت فصل چهارم سریال The Boys در حال ساخت اسپین آف نیز بر اساس این سریال است. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیوناولین پوستر این مجموعه منتشر شد. آمازون به تازگی اولین پوستر از سری Gen V را با شخصیت Golden Boy منتشر کرد. نقش پسر طلایی را پاتریک شوارتزنگر بازی می کند که در زیر می توانید آن پوستر را ببینید:

رویدادهای سری Gen V در کالجی که توسط Vought International تأسیس شده است، اتفاق می‌افتد، جایی که دانش‌آموزانی با قدرت‌های ابرقهرمانی در آن تحصیل می‌کنند. این سریال قرار است دارای محتوای بزرگسالان و دارای رتبه R باشد که قرار است زندگی این دانش آموزان را بررسی و مدیریت کند و همچنین این ابرانسان ها قرار است توانایی های فیزیکی، ذهنی و اخلاقی خود را برای ورود رسمی به دنیای ابرقهرمانان اثبات کنند.

سریال اسپین آف The Boys ترکیبی از رمان های Hunger Games و آثار دانشجویی و دانشگاهی توصیف شده است که لحن طنز سری Boys را نیز حفظ خواهد کرد. نسل پنجم قرار است در سال 2023 در آمازون نمایش داده شود، اما طرفداران پسران احتمالا باید تا سال 2024 برای فصل چهارم صبر کنند.

پاتریک شوارتزنگر، لیز برادوی، ژز سینکلر، چنس پردومو، شلی کان، مدی فیلیپس، لاندون تور، درک لو، آسا جرمن، شان پاتریک توماس و مارکو پیگوسیجزو بازیگران سریال Gen V هستند و ایفای نقش کرده اند. اریک کریپکی، ایوان گلدبرگ، ست روگن و جیمز ویور که به عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال پسران در کنار نیل اچ. موریتز و پاوان شتی، آنها همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال اسپین آف The Boys نقش داشتند.

بخوانید  بهترین بازی های جهان باز اندروید |‌ ۳۵ بازی Open World و عظیم

آمازون اولین پوستر رسمی سری Gen V را منتشر کرد که اسپین آف سریال The Boys است که یکی از شخصیت های اصلی سریال را به نمایش می گذارد.