فیلم جدید مرد عنکبوتی از برنامه عرضه آتی سونی حذف شد

سونی پیکچرز El Muerto را به دلیل اعتصاب نویسندگان از برنامه اکران آینده خود حذف کرد، اما بازیگر دیگری را برای این فیلم استخدام کرد.

اردیبهشت پارسال بود سونی پیکچرز از ساخت اسپین آف جدیدی از دنیای مرد عنکبوتی بر اساس شخصیت ال موئرتو خبر داد. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم دیگر تاریخ اکران ندارد. El Muerto قرار بود در 12 ژانویه 2024 اکران شود، اما Sony Pictures به تازگی فیلم را از برنامه اکران آینده خود حذف کرده است. این فیلم لایو اکشن به عنوان اولین فیلم ساخته شده بر اساس دنیای مارول با یک شخصیت لاتین در مرکز آن شناخته می شود.

جونز در El Muerto نقش Tombstone را بازی می کند. فیلم Kraven the Hunter فیلم بعدی در دنیای مرد عنکبوتی سونی است و فیلم Kraven the Hunter قرار است در تاریخ 6 اکتبر اکران شود. علاوه بر این، فیلم مادام وب برای 16 فوریه 2024 (27 بهان 1402) برنامه ریزی شده است. سونی همچنین اعلام کرد که اکران فیلم Dumb Money تا 22 سپتامبر (31 شهریور) و اکران The Book of Clarence تا 12 ژانویه 2024 (22 دسامبر 1402) به تعویق افتاده است.

ال موئرتو می جنگد

در هر صورت، این بدان معنا نیست که ال مورتو متوقف یا لغو شده است. فیلمبرداری و تولید این فیلم هنوز شروع نشده و رسیدن به تاریخ فعلی غیرممکن بود. به گفته منابع آگاه، دلیل آن اعتصاب فیلمنامه نویسان است. از آنجایی که فیلمنامه فیلم در اواسط بهار نیاز به بازنویسی کمی داشت و پس از اعتصاب نویسندگان، دیگر امکان این کار وجود نداشت و فیلمنامه به موقع به دست گروه سازنده نرسید.

بخوانید  فقط اولین تجربه بازی Up سخت ترین بازی امروز

جوناس کوارونکارگردان Desierto و پسر آلفونسو کوارون، مسئول ساخت El Muerto است. بانی بد، خواننده رپ پورتوریکویی در این فیلم نقش ال موئرتو را بازی خواهد کرد. همچنین گرت دنت الکوسرنویسنده دوشیزه بالا و سوسک آبی وظیفه نگارش سناریوی El Muerto را بر عهده خواهد داشت. او با نام واقعی خوان کارلوس ال مورتو، در اصل یک کشتی گیر است که در یک مسابقه کشتی خیریه با مرد عنکبوتی مبارزه کرد.

پس از اینکه الدورادو می آید تا جان ال مورتو را بگیرد، مرد عنکبوتی او را نجات می دهد و آنها برای شکست دادن الدورادو متحد می شوند. با این حال، سونی بازیگران بیشتری را برای حضور در El Muerto استخدام کرد، از جمله مرسدس کاستنر وارنادو با نام مستعار ساشا بنکس، که یک قهرمان زن کشتی حرفه ای است، و همچنین Marvin Jones III با نام مستعار Cordonon، که صداپیشگی Tombstone در Spider-Man را بر عهده داشت. Spider-Verse در El Muerto ایفای نقش خواهد کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر