انتظار می رود که مایکروسافت چندین بازی آتی Zenimax را برای پلی استیشن یا نینتندو منتشر کند

مایکروسافت و اکتیویژن دفاعیات خود را علیه کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده (FTC) ارائه کرده اند تا از تلاش این آژانس برای گرفتن دستور اولیه برای جلوگیری از بسته شدن معامله جلوگیری کنند. خرید 68.7 میلیاردی اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت.

والپیپر بازی Redfall

اما پس از اینکه تایید شد که Hi-Fi Rush از Tango Gameworks، Redfall از Arkin Austin و Starfield از Bethesda فقط برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس عرضه خواهند شد، برخی از طرفداران Zenmax تصور کردند که همین امر در مورد همه آنها صدق می‌کند. . اگرچه وکلا به طور طبیعی سعی می کنند از مایکروسافت دفاع کنند، برخی از این ادعاها احتمالاً درست است.

بازی جدید ایندیانا جونز

مانند فلورین مولر گزارش شده در توییتر، این اسناد حاوی چندین موضوع مهم برای بازیکنان است. شاید جالب ترین کشف این باشد که مایکروسافت ظاهراً انتظار دارد چندین بازی آینده Zenimax بر روی پلتفرم های پلی استیشن و/یا نینتندو نیز منتشر شود. پس از خرید Zenimax و شرکت های تابعه آن به مبلغ 7.5 میلیارد دلار، فیل اسپنسر مدیر عامل بخش بازی های مایکروسافت گفته است که تنها برخی از عناوین جدید این شرکت در انحصار رایانه های شخصی و کنسول های ایکس باکس خواهند بود.

استودیو آنلاین Zenimax احتمالا در حال کار بر روی یک بازی غیر انحصاری است. بازی جدید آنها یک کار آنلاین خواهد بود. بنابراین او قطعا از داشتن بیشترین بازیکن با قابلیت های متقاطع و متقاطع سود خواهد برد. همچنین مایکروسافت قبلا تایید کرده بود که The Elder Scrolls VI به طور انحصاری برای Xbox و PC منتشر خواهد شد.



با نگاهی به لیست بازی‌های در حال توسعه، ریمستر Quake II که در وب‌سایت رتبه‌بندی سنی کره جنوبی فهرست شده است، ممکن است چند پلتفرمی باشد. اما به تازگی تایید شده است که بازی Indiana Jones از Machine Games به صورت انحصاری برای Xbox و PC منتشر خواهد شد. همچنین باید منتظر معرفی بازی جدید توسط Aid Software باشیم. ممکن است در QuakeCon 2023 که شخصاً از 19 تا 22 آگوست (10 تا 13 اوت) در Grapevine، تگزاس برگزار می شود، درباره برنامه های آینده استودیو اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

بخوانید  اعلام تاریخ شروع پخش سریال Fallout از آمازون

پروژه های دیگر در دست توسعه در Tango Gameworks و Arkin احتمالا در مراحل اولیه توسعه هستند. بنابراین نمی توان در مورد آنها اظهار نظر کرد. در مقابل، استودیو Roundhouse هنوز پس از پیوستن به Zenimax هیچ اثری منتشر نکرده است. اگرچه آنها در ساخت Redfall همکاری کردند.

وکلای مایکروسافت این احتمال را مطرح کرده اند که چندین بازی جدید از Zenimax به صورت کراس پلتفرم باشند.