علت مرگ بازیگر متیو پری دوستان مشخص شد


اداره پزشکی قانونی لس آنجلس علت مرگ متیو پری، بازیگر فیلم Friends را اعلام کرد.

ماه قبل متیو پریبازیگر فیلم Friends در سن 54 سالگی درگذشت. اما در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون با خبر شدیم که علت مرگ این بازیگر سرشناس توسط پزشکی قانونی مشخص شد.

همانطور که ورایتی گزارش داد، دفتر پزشکی قانونی لس آنجلس اعلام کرد که علت مرگ متیو پری “اثرات حاد کتامین” بوده است. مرگ این بازیگر تصادفی تشخیص داده شد و اصلا خودکشی نبود. سایر عوامل موثر در مرگ متیو غرق شدن در آب، بیماری عروق کرونر قلب و اثرات بوپرنورفین، مسکن قوی مورد استفاده برای درمان اختلال مصرف مواد افیونی و درد حاد بود.

متیو پری به خاطر بازی در نقش چندلر بینگ در سریال دوستان که به مدت 10 فصل بین سال های 1994 تا 2004 پخش شد، شناخته می شود. این کمدین همچنین در برنامه های تلویزیونی دیگری مانند بورلی هیلز، 90210، الی مک بیل و نان در حال رشد نیز ایفای نقش کرده است.

متیو پری در سال 1969 در ویلیامزتاون، ماساچوست، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد و دوران جوانی خود را در اتاوا گذراند. این بازیگر فقید در نوجوانی به لس آنجلس نقل مکان کرد و به بازیگری علاقه مند شد. متیو پری در بسیاری از برنامه ها بازی کرده است، اما با Friends تبدیل به یک ستاره بین المللی شد. سریال دوستان یکی از پرطرفدارترین کمدی های تاریخ تلویزیون است که با قسمت پایانی آن 52.5 میلیون بیننده را جذب کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  مس میکلسن در مورد احیای سریال هانیبال صحبت می کند