انیمیشن Spider-Man 3 هیجان انگیز و تکان دهنده خواهد بود


کریس میلر جزئیات جدیدی از Spider-Man: Beyond the Spider-Verse را طی یک جلسه پرسش و پاسخ منتشر کرد.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم کریس میلر جزئیات جدیدی از انیمیشن مورد انتظار Spider-Man: Beyond the Spider-Verse را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

در طی یک جلسه پرسش و پاسخ، کریس میلر به طور خلاصه درباره Spider-Man: Beyond the Spider-Verse صحبت کرد که داستان مایلز مورالس را به پایان خواهد رساند. این نویسنده گفت: ما در حال کار بر روی انیمیشن مرد عنکبوتی 3 هستیم. ما واقعاً از بقیه داستان هیجان زده ایم و فکر می کنم پایان رضایت بخشی برای این سه گانه خواهد بود. این انیمیشن نیز مانند قسمت های قبلی متحرک است و بسیار هیجان انگیز خواهد بود.”

پیش از این، کریس میلر به Entertainment Tonight گفته بود: «ما می‌دانستیم که داستان‌های بیشتری برای گفتن و کاوش بیشتر وجود دارد، اما کار بر روی Spider-Man: Across the Spider-Verse (Spider-Man: Across the Spider-Verse) -Verse) ما متوجه شدیم که این انیمیشن بخش مرکزی یک سه گانه است. انیمیشن Spider-Man 3 پایان داستان مایلز مورالس را رقم خواهد زد؛ به همین دلیل تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف انجام می دهند.”

Spider-Man: Across the Spider-Verse در ژوئن 2023 روی پرده های سینما رفت و در گیشه موفقیت بزرگی داشت. این انیمیشن با بودجه 100 تا 150 میلیون دلاری ساخته شده و توانسته به فروش جهانی 690.5 میلیون دلاری دست پیدا کند. خواکیم دوس سانتوس، اختیارات کمپ و جاستین کی تامپسون آنها مسئول انیمیشن Spider-Man 2 بودند فیل لردکریس میلر و دیوید کالهام فیلمنامه را نوشتند.

بخوانید  FPS Gray Zone Warfare جدید به سبک تارکوف امروز در Steam در دسترسی اولیه در دسترس است

شامیک مور، هایلی استاینفلد، جیک جانسون، عیسی راعی، دانیل کالویا، کاران سونی، اسکار آیزاک، جیسون شوارتزمن، برایان تایری هنری، لونا لورین ولز، گرتا لی، اندی سمبرگ، راشل دراخ، یورما تاکونی و شی ویگهام آنها بخشی از صداپیشگان فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse بودند. در این انیمیشن، مایلز مورالس و گوئن استیسی در جهان های موازی قرار می گیرند. جایی که تیمی از عنکبوتیان سعی در محافظت از کیهان دارند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر