جورج کلونی و آدام سندلر در فیلم جدید نوآ بامباخ بازی می کنند


جورج کلونی و آدام سندلر برای اولین بار در فیلمی هیجان انگیز به کارگردانی نوآ بامباخ با هم بازی خواهند کرد.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم جورج کلونی و آدام سندلر ایفای نقش در فیلمی بدون عنوان به کارگردانی نوح بامباخ آنها برای شبکه آنلاین نتفلیکس انتخاب شدند. نوآ باومباخ نه تنها فیلمنامه را نوشته است امیلی مورتیمر این به حوزه نویسندگی منتهی می شود، اما به کنار امی پاسکال و دیوید هیمن او همچنین به عنوان تهیه کننده در این پروژه همکاری خواهد کرد. این اولین بار است که جورج کلونی و آدام سندلر در یک فیلم با هم بازی می کنند.

جزئیات زیادی در مورد داستان این فیلم وجود ندارد، اما باید منتظر فیلمی سرگرم کننده و هیجان انگیز برای بزرگسالان باشیم. طبق قراردادی که با نتفلیکس بسته است، نوآ بامباخ تاکنون داستان های مایروویتز با آدام سندلر، داستان ازدواج با آدام پیلوت و اسکارلت جوهانسون و فیلم White Noise را با آدام درایور کارگردانی کرد.

نوح بامبک با گرتا گرویگ او فیلمنامه باربی، پرفروش ترین فیلم سال را نوشت. جورج کلونی اخیرا در فیلم Boys in the Boat بازی کرده است کلوم ترنر و جوئل ادگرتون تولید شده که در کریسمس منتشر خواهد شد. او در فیلم اپل گرگ ها حضور دارد. برد پیت این یک همبازی خواهد بود که در سال 2024 می آید. آدام سندلر همچنین در چندین فیلم مانند Murder Mystery 2 در سال 2023 بازی کرده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Destiny 2 در Season Of The Deep بهبودهای دسترسی بیشتری دریافت می کند