دواین جانسون در نقش مارک کر در فیلم جدید کارگردان جواهرات بریده نشده بازی می کند


دواین جانسون پس از توافق با شرکت A24 ایفای نقش خواهد کرد برای بازی در نقش یک کشتی گیر هنرهای رزمی ترکیبی در فیلم جدید کارگردان Uncut Gems.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم جدید راک مشخص شده است. دواین جانسون قرار است دراماتیک ترین نقش دوران بازیگری خود را بازی کند. راک به تازگی با A24 برای بازی در فیلمی به کارگردانی Benny Safdi کارگردان Uncut Gems قرارداد امضا کرده است. نام این فیلم The Smashing Machine خواهد بود و جانسون در نقش مارک کر، یک کشتی گیر و مبارز هنرهای رزمی ترکیبی و دو بار قهرمان سنگین وزن UFC بازی خواهد کرد.

بنی صفدی در فیلم اوپنهایمر

بنی صفدی کارگردانی و نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد که اولین تجربه او به عنوان کارگردان مستقل نیز می باشد. در واقع بنی صفدی و جاش صفدی به صورت مشترک فیلم سنگهای تراش نخورده را کارگردانی کردند و حالا این دو برادر به صورت مستقل به فعالیت خود ادامه خواهند داد. بنی صفدی ساخت این پروژه را از سال 2019 آغاز کرد. پیش از این، HBO مستند The Smashing Machine را در سال 2002 منتشر کرد که به بررسی حرفه کر در دنیای کشتی حرفه ای و همچنین مبارزه او با اعتیادش به مسکن ها می پرداخت. زمان.

در آن زمان، مارک کر به دلیل سبک مبارزه بی عیب و نقص خود، لقب The Smashing Machine را به خود اختصاص داده بود. دواین جانسون اخیراً در کنار کریس ایوانز در Red One برای آمازون بازی کرد و به زودی در لایو اکشن Moana نیز بازی خواهد کرد. اسپین آف جدید Fast and Furious یکی دیگر از پروژه های آینده راک است و ما او را دوباره در Red Notice 2 خواهیم دید.

بخوانید  هری آزبورن تغییراتی را در Marvel's Spider-Man 2 آغاز کرد

بنی صفدی اخیراً در فیلم آیا آنجایی خدا هستی ظاهر شد؟ من هستم، مارگارت و اوپنهایمر. او همچنین به عنوان بازیگر، تهیه کننده و نویسنده در سریال نفرین ظاهر شد. در حال حاضر، The Smashing Machine تاریخ انتشار ندارد، اما می توان انتظار داشت که این پروژه در اولویت بالایی برای A24 باشد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر