سرورهای بازی Crew برای همیشه خاموش می شوند


یوبی سافت اعلام کرده است که سرورهای بازی The Crew چه زمانی در دسترس نیستند.

بازی Crew در سال 2014 منتشر شد و توانست به عنوان یک تجربه مسابقات اتومبیل رانی جهان باز توجه گیمرها را به خود جلب کند. در آن زمان یوبی سافت برنامه های بلندپروازانه ای برای این سری داشت. بنابراین نقشه بازی شامل یک نمای کلی از اندازه ایالات متحده بود. با وجود اینکه The Crew موفقیت چشمگیری نداشت، یوبی سافت به توسعه نسخه های بعدی خود ادامه داد، که جدیدترین آنها تحت عنوان Motorfest به بازیکنان ارائه شد.

اکنون یوبی سافت با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام کرده است که سرورهای بازی The Crew در تاریخ 12 آوریل 1403 (31 مارس 2024) آفلاین خواهند شد و بازی به پایان می رسد. از آنجایی که بازی The Crew به اتصال دائمی اینترنت نیاز دارد، پس از خاموش شدن سرورها، بازیکنان دیگر نمی توانند از آن لذت ببرند.

The Crew با اهداف بلندپروازانه ای راه اندازی شد، اما پس از دریافت نقدهای ضعیف و رقابت با سایر بازی های مسابقه ای با کیفیت، نتوانست موفقیت زیادی کسب کند. علاوه بر این، از آنجایی که دو نسخه جدیدتر از این سری منتشر شده است، بسیاری از بازیکنان نسخه اول را کشف نمی کنند.

یوبی‌سافت در بیانیه‌ای درباره خاموش شدن سرورهای The Crew توضیح داد: «ما درک می‌کنیم که این ممکن است برای بازیکنانی که هنوز از تجربه بازی لذت می‌برند ناامیدکننده باشد، اما به دلیل زیرساخت‌های مورد نیاز برای سرورهای آینده و محدودیت‌های صدور مجوز، پایان The Crew Crew بدون شک حذف یک بازی به خصوص نسخه اول مجموعه برای ما کار آسانی نخواهد بود.

بخوانید  Bella Ramsey: Season 2 The Last of Us بهتر از فصل اول خواهد بود

یوبی سافت در ادامه تاریخچه و شکل گیری سری The Crew را توضیح داد. به گفته این ناشر، ایده ساخت این بازی در سال 2007 شکل گرفت و طراحی مفهومی آن در ابتدا توسط سه دوست ساخته شد. در نهایت، این بازی قبل از انتشار در سال 2014 حدود هفت سال در ساخت آن سپری کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر