علاقه رئیس سابق عصر اژدها به بازسازی نسخه Origins

Geider در سال 2016 پس از 17 سال استودیو Bioware را ترک کرد. و در حالی که نقش کلیدی در تولید Dragon Age و دنیای آن داشت. این سریال با Dragon Age: Dreadwolf بازخواهد گشت تا بار دیگر استودیو به دنیای خارق العاده این سریال نگاه کند و داستان آن را ادامه دهد.

گیدر نوشت:اگر بازی را ریمستر کنیمTHEما همه چیز هستیم پس عصر اژدها: ریشه ها چطور است؟ حتی در زمان عرضه، گرافیک آن از رقبا عقب استTHEخیس بود. آیا می توانید آن را با درخشش گرافیکی دوران پلی استیشن 5 تصور کنید؟ Gaider افزود: “من فکر می کنم EA تنها زمانی موفق خواهد شد که فکر کند بازی مانند کیک های داغ به فروش می رسد.” [فروش بالایی تجربه کند]. احساس می‌کردم آنها هرگز DA یا اینکه چرا فروشندگی بهتری نسبت به Mass Effect دارد، درک نکرده‌اند.

در ادامه، او همچنین در مورد پیشرفت گرافیکی بازی اظهار نظر می کند و پیشنهاد می کند که حتی نسخه ای با استاندارد تصویر Dragon Age Inquisition که در سال 2014 منتشر شد، خوب است: حتی گرافیک روی سطح تفتیش عقاید نیز عالی خواهد بود. وی توضیح داد که در بازی اصلی تمامی مدل های گرافیکی زن این بازی از پایه انیمیشن مردانه استفاده می کردند.

Dragon Age: Origins ابتدا در سال 2009 برای پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و رایانه های شخصی منتشر شد. این بازی را می توان از طریق ویژگی سازگاری با عقب در ایکس باکس تجربه کرد. اما طبیعی است که بازی کمی قدیمی به نظر برسد.

بخوانید  این آخر هفته چه باید بازی کرد: از مکس پین تا یک نبرد رویال رایگان

عضو سابق Bioware عاشق بازسازی Electronic Arts از Dragon Age: Origins است فراهم کند.

دیوید گیدریکی از اعضای قدیمی استودیو Bioware، عاشق بازسازی Electronic Arts بازی Dragon Age: Origins است. او در پاسخ به علاقه این شرکت به انجام بازسازی دیگری در توییتر نوشتTHEاز مجموعه فضای مرده به انتشار نسخه جدید اولین بازی نقش آفرینی واکنش نشان دادTHEخالق عصر اژدها ابراز علاقه کرده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر