تاریخ پخش اولین تریلر پیتر پن و وندی اعلام شد

والت دیزنی اولین تریلر رسمی فیلم پیتر پن و وندی را منتشر کرد.

قانون جود در نقش کاپیتان هوک، یا اندرسون در نقش وندی الکساندر مولانی مثل پیتر پن، یارا شهیدی مانند تینکربل، آلیسا واپاناتک در نقش تایگر لیلی، جیم گافیگان، آلن تودیک، جاشوا پیکرینگ، ژاکوبی یوپ، نوآ متیوس ماتوفسکی و فلورانس بنسبرگ از جمله بازیگران حاضر در فیلم پیتر پن و وندی هستند. دیوید لاوری که قبلاً در سال 2016 با دیزنی برای ساخت اژدهای پیت همکاری کرده بود، کارگردانی فیلم جدید پیتر پن را بر عهده دارد.

پوستر جدید فیلم پیتر پن و وندی

با توجه اخیرا اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر رسمی پیتر پن و وندی منتشر شد. در این تریلر ماجراجویی پیتر پن و وندی را در دنیایی جادویی می بینیم که کاپیتان هوک سعی در گرفتن آنها دارد و تینکربل به کمک آنها می رود. ظاهرا قرار است پیتر پن و وندی بیشتر بر روی شخصیت وندی تمرکز کنند، اما ممکن است تریلر فقط بر روی آن شخصیت تمرکز کند. در ادامه می توانید اولین تریلر فیلم های پیتر پن و وندی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

لاوری همچنین A Ghost Story، The Old Man & the Gun و The Green Knight را ساخته است. علاوه بر تولید، Lavery B توبی هالبروک او به نوشتن فیلمنامه پیتر پن و وندی کمک کرد. این فیلم لایو اکشن برگرفته از انیمیشن پیتر پن است که در سال 1953 تولید و اکران شد. انیمیشن پیتر پن موفق شد بیش از 87.4 میلیون دلار در گیشه بفروشد.

بخوانید  جایزه روح صنعت به کریستوفر نولان توسط کارگردانان فیلم

والت دیزنی همچنین تایید کرده است که فیلم پیتر پن و وندی در روز 28 آوریل 2023 (8 می 1402) در دیزنی پلاس اکران خواهد شد. همچنین می توانید پوستر جدید پیتر پن و وندی را در زیر مشاهده کنید: