سرپرست Halo Infinite Multiplayer به تیم توسعه ماراتن می‌پیوندد


استودیو Bungie طراح اصلی چند نفره Halo Infinite را برای کار بر روی Marathon استخدام کرده است.

در نمایشگاه پلی استیشن در ماه می، ماراتون، بازی ماینینگ چند نفره استودیو Bungie PvPvE (بازیکن در مقابل بازیکن در مقابل محیط) رونمایی شد. این بازی بازگشت یکی از سری های قدیمی Bungie است و در حالی که توانسته توجه زیادی را به خود جلب کند، معلوم می شود که هنوز در مراحل اولیه توسعه است.

طبیعی است که استودیوی توسعه به دنبال گسترش تیم توسعه Marathon است و اکنون Bungie موفق شده است یک عضو جدید را برای یک نقش کلیدی استخدام کند. اندرو منتظر است که طراح اصلی بازی چند نفره Halo Infinite بود و در ماه مارس 343 Industries را ترک کرد، در توییتر اعلام کرد که به Bungie پیوسته تا نقش مدیر طراحی گیم پلی بازی Marathon را بر عهده بگیرد.

او پس از یک هفته پیوستن به Bungie نوشت: «همه خیلی خوب و گرم بودند. من خوشحالم که با این تیم شگفت انگیز و بسیار با استعداد کار می کنم.” شایان ذکر است که قبل از Halo Infinite، او طراح اصلی بازی LawBreakers در Bass Key Productions بود. او همچنین سابقه کار در Ubisoft Montreal را به عنوان Rainbow دارد. طراح بازی Six Siege.

بازی Marathon در حال ساخت برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و PC.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تریلر گیم پلی New Zelda: Tears of Kingdom مهارت های جدید لینک را برجسته می کند