رهبر Apex Legends می گوید که پیشرفت متقاطع “قطعاً در راه است”

طرفداران Apex از اینکه متوجه شدند که پیشرفت متقاطع احتمالاً با فصل 16 معرفی نخواهد شد، ناامید شدند، اما فریرا بر تعهد Respawn به اجرای این ویژگی – و انجام درست آن تاکید کرد.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

استیون فریرا، کارگردان بازی، در مصاحبه ای جدید توضیح داد که توسعه دهندگان Apex Legend پیشرفت متقاطع را فراموش نکرده اند، فقط اجرای آن سخت است. او گفت که ویژگی مورد انتظار “قطعاً در راه است”. دکسرتواما هنوز تاریخ قطعی ندارد.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید
شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی

اتان نیکولیچ، مدیر طراحی، در پاسخ به سوالی درباره پیشرفت متقاطع در سال گذشته، از منظر فنی اضافه کرد: “پشته فناوری ما کمی قدیمی است. این پشته با پیشرفت متقابل طراحی نشده است.”

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

به‌روزرسانی‌های قبلی همچنین به دشواری Respawn در پیاده‌سازی پیشرفت متقابل برای Apex Legends اشاره کرده‌اند – با محبوبیت غیرمنتظره‌اش، یکی از چیزهایی که یک چالش را به همراه داشت.

اندازه:

بخوانید  انتشار پوستر شخصیت فصل دوم سریال انیمیشن Star Wars: The Bad Batch

ثبت نام کنید یا وارد شوید

در حال پخش: تریلر معرفی Apex Legends: Revelry

فریرا توضیح داد: “ما واقعاً در مورد پیشرفت متقابل آینده هیجان‌زده هستیم. این پیچیده‌تر از حد انتظار بود، و می‌خواهیم مطمئن شویم که آماده است. همچنین به این دلیل که شما فقط یک فرصت برای راه‌اندازی چیزی شبیه به این دارید.” من تاریخ قطعی ندارم، اما قطعا این اتفاق می افتد.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.