راهنمای رویدادهای Diablo 4 Helltide

هدف Diablo 4 Helltide Event این است که تا حد امکان دشمنان را در یک ساعت شکست دهید تا بتوانید ارزی به نام Aberrant Cinder جمع آوری کنید. سپس شمارش در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش شما ظاهر می شود. در حالت ایده‌آل، می‌خواهید فقط با دوستان خود گروه شوید تا فرآیند سنگ زنی و تمیز کردن را روان‌تر کنید. وقتی باید با دشمنان زیادی بجنگید، داشتن دوستان قطعا کمک می کند.

مهم: اگر می توانید در طول رویدادهای Helltide زنده بمانید. هر مرگی که اتفاق می‌افتد باعث می‌شود که شما مقداری از خاکستر نابجای فعلی خود را از دست بدهید. از آنجایی که World Tier 3: Nightmare دارای دشمنان سطح 53+ است، اگر سطح پایین و مجهز نیستید، باید آماده باشید.

بسته‌ها و رویدادهای بزرگ دشمن، مقدار زیادی خاکستر بیرونی تولید می‌کنند.  فقط سعی کن نمردی وگرنه چیزهای زیادی از دست خواهی داد.
بسته‌ها و رویدادهای بزرگ دشمن، مقدار زیادی خاکستر بیرونی تولید می‌کنند. فقط سعی کن نمردی وگرنه چیزهای زیادی از دست خواهی داد.

فرماندهان و روسای هلتاید

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که Diablo 4 Aberrant Cinders با پایان یافتن یک رویداد Helltide به طور کامل ناپدید می شود و بازنشانی می شود. به این ترتیب، ضروری است که ارز را برای پاداش بازخرید کنید. این کار از طریق Demonic Chestهایی به نام Tortured Gifts انجام می شود. آنها در انواع و هزینه های مختلف وجود دارند. همچنین جایگاه موردی را که به عنوان جایزه دریافت خواهید کرد، مشاهده خواهید کرد. اصل مطلب اینجاست:

  • سلاح ها – شامل سلاح های یک دست، سلاح های دو دست، شاتل و سپر.
  • حفاظت – متشکل از کلاه ایمنی، قطعات سینه، دستکش، شلوار و چکمه.
  • جواهر سازی – از طلسم و حلقه تشکیل شده است.
  • اسرار – قطعات تصادفی تجهیزات؛ در 175 خاکستر پرت هزینه بالاتری دارند.
بخوانید  تریلر گیم پلی Dragon's Dogma 2 دنیای بسیار بزرگ تری را نشان می دهد اما تاریخ انتشار ندارد
از آنجایی که Tortured Gift Chests به اقلامی برای یک اسلات خاص پاداش می‌دهد، می‌توانید انتخاب کنید که واقعاً برای کدام یک به ارتقا نیاز دارید.
از آنجایی که Tortured Gift Chests به اقلامی برای یک اسلات خاص پاداش می‌دهد، می‌توانید انتخاب کنید که واقعاً برای کدام یک به ارتقا نیاز دارید.

در مورد مکان آن نیز تصادفی است. این می تواند در هر یک از پنج منطقه بازی رخ دهد: قله های شکسته، اسکاسلن، استپ های خشک، کهجستان و هاوزار. تمام مناطق دارای رنگ قرمز خونی خواهند بود که نشان دهنده فعال بودن Helltide است. تنها استثناها، از آنچه ما دیده‌ایم، سرمایه‌ها/هاب‌ها هستند. مناطق PvPو منطقه درخت نجوا.

این نقشه قسمت هایی از کیووشاد را نشان می دهد که به نظر می رسد با خون آغشته شده است، که نشان می دهد هلتید در آن مناطق فعال است.
این نقشه قسمت هایی از کیووشاد را نشان می دهد که به نظر می رسد با خون آغشته شده است، که نشان می دهد هلتید در آن مناطق فعال است.

چگونه می توان خاکستر دورتر را بدست آورد

رویداد Diablo 4 Helltide نوعی فعالیت آخر بازی است. در این یکی، برای به دست آوردن یک ارز، باید هیولاهای زیادی را شکست دهید. به طور طبیعی، در این فرآیند پاداش های بسیار خوبی دریافت خواهید کرد. در اینجا راهنمای ما برای کمک به شما در تکمیل رویدادهای Helltide در Diablo 4 است.

نحوه تکمیل رویدادهای Helltide در Diablo 4

الزامات، مکان و زمان باز کردن قفل رویداد Helltide

همچنین باس های سطح بالایی وجود دارند که می توانند در این منطقه تخم ریزی کنند. به عنوان مثال، ما در نقطه ای از Fractured Peaks با Kixxarth، Helltide Assassin مواجه شدیم. این یک دشمن سطح 72 بود، حتی اگر اکثر بازیکنان منطقه فقط سطح 50+ بودند.

در هر صورت، رویدادهای Diablo 4 Helltide شما را در طول بازی غارت و غارت خواهند کرد. اینها فعالیت های بسیار مفیدی هستند و می توانید تجهیزات و مواد زیادی را جمع آوری کنید. همچنین شانس خوبی برای دریافت مقداری وجود دارد اشیاء مقدس و منحصر به فرد اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید در نهایت، به یاد داشته باشید که این تنها یک جنبه از پایان بازی است. هنوز موارد دیگری برای کشف وجود دارد، مانند سینی پاراگون و سیاه چال های کابوس.

علاوه بر این، بهتر است در مورد بسته‌ها، احضارکنندگان/حضورکنندگان و رویدادهای بزرگتر تحقیق کنید. این شامل رویداد Demonic Portal است که در آن دشمنان شروع به تخم ریزی خواهند کرد. هر چه تعداد زیادی از دشمنان شما با آن روبرو شوید، می توانید تعداد بیشتری را برای Aberrant Cinders بکشید و غارت کنید.

Diablo 4 دارای کلاس ها، مکانیک ها و فعالیت های زیادی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی، می توانید به سایت ما مراجعه کنید هاب راهنما D4.

خود فعالیت به صورت دوره ای رخ می دهد. از زمان نگارش این مقاله، ما معتقدیم که هر دو ساعت یکبار است و خود فعالیت نیز یک ساعت طول می کشد. ما بعد از اتمام حذفی های World Boss مانند آچوا. معمولاً بعد از اینکه شخصیت ما و چند بازیکن تصادفی یک رئیس جهانی را شکست می دهند، رویداد Helltide نیز ظاهر می شود.

آلبوم عکس

سمت چپ: Helltide Commander; سمت راست: Helltide Boss.

نحوه بازخرید جوایز

به همین ترتیب، مراقب نخبگان ویژه ای به نام فرماندهان هلتید باشید. اینها هر از گاهی ظاهر می شوند، و آنها را به شدت پر می کند. آن‌ها تمایل دارند به قیمت‌های مناسب پاداش بدهند، از جمله مواد سطح‌بالایی مانند Fiend Rose و Forgotten Soul، به غیر از دسته‌ای از Aberrant Cinders.

بخوانید  ساخت سریال جان اف کندی توسط نتفلیکس و نویسنده Killers of the Flower Moon

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

رویداد Diablo 4 Helltide پس از تکمیل در دسترس می شود Capstone سیاه چال کلیسای جامع نور بنابراین می توانید به World Tier 3: Nightmare ارتقا دهید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر