دمو 14 دقیقه ای بازی Dead Island 2

دانلود از آپارات

یک ویدیوی طولانی از گیم پلی بازی Dead Island 2 به تازگی منتشر شده است که صحنه ابتدایی بازی را نشان می دهد.

نظرت چیه عزیزم؟ چه انتظاری از این بازی دارید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بازی Dead Island 2 در طول ساخت و تولید خود با مشکلات زیادی مواجه شد و انتشار آن چندین بار به تاخیر افتاد. این کار از توسط استودیو Dambuster توسعه یافته و توسط Deep Silver منتشر شده است. حال در جدیدترین اخبار دنیای بازی، همانطور که قبلا هم تایید شده بود، سازندگان این بازی مورد انتظار ویدئویی طولانی از گیم پلی آن را در اختیار کاربران قرار داده اند. ویدئوی مورد بحث مروری دقیق از گیم پلی این بازی اکشن نقش آفرینی Dambuster ارائه می کند. یک گیمر دوستان عزیز می توانید ویدیوی ارسال شده در زیر را مشاهده کنید.

بازی Dead Island 2 در چند روز گذشته مراحل ساخت خود را به پایان رسانده است. این اثر در تاریخ 21 آوریل 2023 (1 می 1402) و برای کنسول های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس منتشر شد و برای ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

در این ویدیوی نزدیک به 15 دقیقه ای نقش دانی را ایفا می کنیم که به عنوان یکی از 6 شخصیت قابل کنترل این بازی شناخته می شود و اتفاقات تریلر در بل ایر لس آنجلس رخ می دهد و شخصیت نام برده با زامبی های مختلف از بازی Dead Island 2 برای رسیدن به هتلی به نام Halperin. ویدیوی مورد بحث مروری کوتاه بر سیستم Skill Deck و توانایی های Dani دارد. از سوی دیگر، سازندگان چندین سلاح مختلف جدیدترین ساخته های خود را به نمایش گذاشتند.

بخوانید  تاریخ اکران فیلم Dark Envoy توسط کارگردان مشخص شد