احتمالا Hellblade 2 و Avowed پس از Starfield منتشر خواهند شد


سردبیر سایت VGC فکر می کند که دو بازی Senua’s Sacrifice: Hellblade 2 و Aowed بعد از Starfield منتشر خواهند شد.

مایکروسافت اخیرا رویداد Developer Direct خود را برگزار کرده و اطلاعات مختلفی را در مورد بازی های شخص اول ایکس باکس با طرفداران به اشتراک گذاشته است. پس از این رویداد بازی اکشن و فانتزی، Hi-Fi Rush، جدیدترین قسمت Tango Gameworks راه اندازی شد و طبق آخرین آمار بیش از دو میلیون بازیکن را به خود جذب کرد. در این رویداد همچنین مشخص شد که Redfall استودیوی Arkin در ماه می منتشر خواهد شد و گیم پلی کامل Forza Motorsport به نمایش درآمد. در همین حال، Bethesda در حال برنامه ریزی یک رویداد ویژه برای بازی مورد انتظار Starfield است که احتمالاً در آینده نزدیک بیشتر در مورد آن خواهیم آموخت.

اگر این برای طرفداران ایکس‌باکس کافی نبود، بازی مایکروسافت در ماه ژوئن بازمی‌گردد و به گفته فیل اسپنسر، رئیس بخش بازی‌های مایکروسافت، شاهد معرفی‌هایی به سبک GoldenEye خواهیم بود. حال سوال این است که پس از انتشار Starfield، برنامه ایکس باکس برای عرضه بازی های اول شخص چگونه است؟

شخصیت اصلی Hellblade 2

در پاسخ به این سوال اخیرا، اندی رابینسون، سردبیر VGC Media در یک پادکست گفت که فکر می‌کند نزدیک‌ترین نسخه بعدی پس از Starfield، Senua’s Sacrifice: Hellblade 2 و احتمالا Aowed باشد. رابینسون توضیح داد: “این دو بازی بزرگ هستند که Xbox درباره آنها صحبت خواهد کرد.” طبق اطلاعات من، این دو بازی نزدیکترین تاریخ انتشار را به Starfield دارند. با این حال، تاریخ انتشار Fable، Perfect Dark و Everwild بسیار دور خواهد بود. به طرز شگفت انگیزی، Fable هنوز کیلومترها دورتر است. البته تاریخ انتشار Perfect Dark و Everwild نیز نزدیک نیست. درک احساس طرفداران Xbox آسان است. زیرا این خبر باید برای آنها بسیار ناامید کننده باشد. همه چیز روی کاغذ خوب به نظر می رسد، اما آن بازی ها هنوز آماده نیستند.

بخوانید  Mortal Kombat 1 Omni-Man's Fatal Blow, Fatalities, and Brutalities So Far | Max Level CPU Gameplay

جردن میلر، گزارشگر VGC در ادامه در مورد گیج شدن بازی‌های Fable و Playground در مورد آنچه می‌خواهد انجام دهد صحبت کرد، “من صحبت‌هایی در مورد پروژه Fable داشته‌ام که حداقل به سال‌های 2021 و 2022 اشاره می‌کند، مدیریت ضعیفی. تحت فشار روی پروژه قرار می گیرد و بسیاری از توسعه دهندگان ایده روشنی از چیزی که در حال ایجاد آن هستند نداشتند. “مطمئن نیستم که Playground Games یک بازی اورجینال به سبک کلاسیک های Fable می سازد و این همان چیزی است که بازیکنان دوست دارند.”

بازیکن با استفاده از شمشیر و قدرت جادویی در بازی Avowed

میلر در ادامه به عبارت “Witcher-like” اشاره کرد که معمولا توسط توسعه دهندگان راه اندازی مجدد Fable استفاده می شود. این خبرنگار فکر می‌کند که تمرکز روی این اصطلاح ممکن است توجه راه‌اندازی مجدد را از ویژگی‌هایی که نسخه‌های اصلی با آن‌ها شناخته شده بودند، منحرف کند. در این بین، حساب کاربری یکی از توسعه دهندگان Fable نشان می دهد که این بازی قبلاً وارد فاز تجربه آزمایشی شده است. با این راه حل، هنوز هیچ اطلاعاتی به طور رسمی تایید نشده است.

در مورد Starfield می توان گفت که این بازی در سال جاری بر روی پلتفرم های PC و Xbox Series X عرضه خواهد شد.Xbox Series S برنامه ریزی شده است. علاوه بر این، منابعی که با Jez Corden از Windows Central صحبت کردند، ادعا کردند که Starfield در حال حاضر از ابتدا تا انتها قابل بازی است. کوردن در آن زمان گفت که بر اساس اطلاعاتی که دریافت کرده، احتمالا استارفیلد در ماه ژوئن منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بخوانید  مجموعه‌های جعبه شنی تخفیف‌های عمیقی را در آمازون پیش از Dune: قسمت دوم دریافت می‌کنند
تحریریه مجله بازی یک گیمر